Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #1 Skrevet 2. desember 2021 Vi har barn sammen så ser ingen løsning... må bare være sammen med han.... hva ville dere gjort? Det er ingen andre som vil ha meg heller. Jeg er gammel og feit 😥 Anonymkode: dbc89...732
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #2 Skrevet 2. desember 2021 Bestilt psykolog for å jobbe med eget selvbilde. Det er ikke mistrivsel i forholdet som er hovedproblemet, tror jeg, når du omtaler deg selv som «feit og ingen vil ha meg» .. Anonymkode: bd646...e6f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #3 Skrevet 2. desember 2021 Hvorfor skal aldre ville ha deg? Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Hadde vært deilig å bare være meg og barna en periode hvis mannen er totalt ubrukelig. Anonymkode: f0cd0...3ec
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Du må uansett gjøre noe med det at du mistrives med deg selv. Få ham med i parterapi, og ta samtidig tak i deg selv slik at du får det bedre med deg selv. Og er du sikker på at forholdet aldri kan repareres, så er det vel bedre å være enslig enn å være i et forhold hvor man mistrives for mye. Men ta tak i deg selv, for det virker som om du er deprimert. Få deg hjelp, om du trenger noen å snakke med og noen som kan støtte deg, og snu om på det du mistrives med i hverdagen og gjør det som må til for at du skal trives bedre med deg selv. Da vil du være sterkere i deg selv og lettere se hva som er hva ellers også. Anonymkode: 9853d...20c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Avslutt forholdet. Jeg er også gammel, feit og har barn, men jeg sitter i alle fall ikke i et dårlig forhold og mistrives! Jeg sitter i min egen stue og trives, og innimellom har jeg sjans på noen fyrer som ikke syns gammel og feit er en hindring Anonymkode: a374a...683
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #6 Skrevet 3. desember 2021 Må du ha "noen"? Anonymkode: 7b909...f92
Fru vims Skrevet 3. desember 2021 #7 Skrevet 3. desember 2021 Hvorfor må du ha noen da ? Høres som du har dårlig selvtillit og tror du ikke klarer deg alene, og så må du ta til takke med den du får. Mistrives du i forholdet pga av at han ikke er snill med deg , eller at du har dårlig selvbilde? Eller begge deler.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #8 Skrevet 3. desember 2021 Fru vims skrev (Akkurat nå): Hvorfor må du ha noen da ? Høres som du har dårlig selvtillit og tror du ikke klarer deg alene, og så må du ta til takke med den du får. Mistrives du i forholdet pga av at han ikke er snill med deg , eller at du har dårlig selvbilde? Eller begge deler. Jobb med deg selv først og fremst, sånn at du trives bedre med deg selv. Enten sammen med han eller alene. Husk at man kan være lykkelig alene også. Anonymkode: e5806...5e5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #9 Skrevet 3. desember 2021 Man må ikke være sammen med noen fordi man har barn, landet er fullt av skilsmissebarn... Selvbildet ditt kan du gjøre noe med da, tror du han trives sammen med ei som kaller seg selv "gammel og feit"? Gammel får du ikke gjort noe med, alderen kommer om vi ikke dør. Feit kan du gjøre noe med om du er motivert for det. Vanskelig, men mulig. Anonymkode: cd03b...c2f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #10 Skrevet 3. desember 2021 Du må ingenting selvom dere har barn. Jeg gikk fra barnefar til eldste for 16 år siden. Da var jeg bælfeit, men ung. Fikk ny mann som jeg levde lykkelig med i 15 år. Gikk fra han og, og nå har jeg tenkt å være alene! Det er så mye bedre å være lykkelig alene enn ensom og trist i lag Anonymkode: 7d0a6...b25
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2021 #11 Skrevet 3. desember 2021 Hvorfor skulle noen ville ha deg når du tenker så stygt om deg selv? Og du går vel ikke fra mannen fordi du skal være sammen med noen andre, men fordi deres forhold ikke er bra. Anonymkode: 803b3...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå