Gå til innhold

Blir dere ofte irritert inni dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jeg. Men det tror jeg folk ville blitt overrasket over, for det blir bare med følelsen. Får høre at jeg er så blid og positiv. Men ofte bobler det inne meg av irritasjon, for eksempel i møter på jobb 😅

Anonymkode: f319d...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det blir jeg. Men det tror jeg folk ville blitt overrasket over, for det blir bare med følelsen. Får høre at jeg er så blid og positiv. Men ofte bobler det inne meg av irritasjon, for eksempel i møter på jobb 😅

Vi er to. Den klassiske, husker ikke passord, spør da meg om det. Det er hver gang og hver gang svarer jeg, det kan ikke jeg vite når ikke jeg har opprettet det. Eller dobbeltklikk. Eller hvordan lagre en fil på skrivebord vs ekstern server. Jeg klikker nesten 🤯

Anonymkode: 6c38d...dd5

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Vi er to. Den klassiske, husker ikke passord, spør da meg om det. Det er hver gang og hver gang svarer jeg, det kan ikke jeg vite når ikke jeg har opprettet det. Eller dobbeltklikk. Eller hvordan lagre en fil på skrivebord vs ekstern server. Jeg klikker nesten 🤯

Oi, jeg kjenner jeg blir irritert over at det er umulig å forstå teksten din. 

Anonymkode: a6738...d58

Skrevet

Joda, absolutt. Sjelden på hjemmebane, men på jobb eller i andre sammenhenger. F. eks. når ledelsen på jobb demonstrerer hvor virkelighetsfjerne, men samtidig skråsikre, de er, eller når dataprogrammer ikke virker som de skal. Det siste er nok det som irriterer meg aller mest. Folk er som de er, og irriterer meg ikke på langt nær så mye som ting som ikke fungerer. Når kollegaen min for 17. gang spør hvordan hun får skrevet ut noe fra Teams irriterer det meg ikke, men "vennligst vent..." i et dataprogram kan få det til å koke :D.

Skrevet

Joda, kan godt kjenne at det koker når jeg står i kø, duppedingser ikke virker som de skal og ikke minst når pc'en henger. Og når folk bruker uendelig mange ord på noe som kunne vært sagt i to setninger. 

Jeg er supertålmodig med å vise folk ting for ørtende gang, for jeg har mine egne ting jeg er treig på, men folk som tror de kan ting de ikke kan - de irriterer fletta av meg. Da hender det at det kommer til overflaten også. 

Skrevet

Like ofte inni meg som utenpå...

Anonymkode: 450c3...470

Skrevet

På jobb veldig ofte 😆

Anonymkode: 53ec6...bc9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Oi, jeg kjenner jeg blir irritert over at det er umulig å forstå teksten din. 

Anonymkode: a6738...d58

😅 

Skrevet

Nei. Jeg finnes ikke konfliktsky, derfor tar jeg opp ting før de begynner å gå meg på nervene. Da blir de løst, og alle får det bedre.

Anonymkode: 7ea85...980

Skrevet

I møte med kunder kan jeg kanskje iblant irritere meg, men er profesjonell og vennlig uansett hva. Kan derimot gi uttrykk for litt irritasjon eller frustrasjon i jobbmøte med ledere og kolleger om det oppstår. 

Men jeg er glad i jobben min, søsteren min sin jobb og ledelse hadde drevet meg til vanvidd. Der kan hun få beskjed tre dager i forkant om en jobbreise de vil hun skal ta til utlandet, få beskjed om at flyet går fire på natta og de kan be henne forberede foredrag for 50 personer i forkant i tillegg til jobben hun skal utføre ellers.

Anonymkode: 49f8f...7ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei. Jeg finnes ikke konfliktsky, derfor tar jeg opp ting før de begynner å gå meg på nervene. Da blir de løst, og alle får det bedre.

Tar det opp i det noe oppstår jeg også, det betyr ikke at jeg ikke har rukket å bli irritert

Skrevet
*Miss Marple* skrev (15 timer siden):

Joda, kan godt kjenne at det koker når jeg står i kø, duppedingser ikke virker som de skal og ikke minst når pc'en henger. Og når folk bruker uendelig mange ord på noe som kunne vært sagt i to setninger. 

Jeg er supertålmodig med å vise folk ting for ørtende gang, for jeg har mine egne ting jeg er treig på, men folk som tror de kan ting de ikke kan - de irriterer fletta av meg. Da hender det at det kommer til overflaten også. 

Enig

Skrevet

Jeg er stort sett en smilende og blid person, men blir ofte fly forbanna å jobb, ja. Likt dere andre, over pc-helvete, og andre ting som ikke virker som det skal. Men holder det ikke inne i meg når jeg er alene, da kommer det mange stygge ord. 

Skrevet

Ikke så veldig mye. Har ei venninne som er sånn.. alle tror hun bare er blid, søt og positiv, men personlig kjenner jeg ingen som er så mye irritert i sitt indre liv😅.

Jeg er ikke redd for å si i fra, eller konfliktsky, så tror det er derfor.

Anonymkode: 738e7...6aa

Skrevet

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ikke så veldig mye. Har ei venninne som er sånn.. alle tror hun bare er blid, søt og positiv, men personlig kjenner jeg ingen som er så mye irritert i sitt indre liv😅.

Jeg er ikke redd for å si i fra, eller konfliktsky, så tror det er derfor.

Jeg skjønner ikke helt hva det å bli irritert på køer og PC-er som ikke virker som de skal har med å være konfliktsky?

Mitt inntrykk av dere som skiver dette er at dere er slike som roser seg selv for å være 100 % ærlig i alle situasjoner og som derfor ikke har filter om hva man bør si og kommentere og ikke. 

Anonymkode: c626d...884

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hva det å bli irritert på køer og PC-er som ikke virker som de skal har med å være konfliktsky?

Mitt inntrykk av dere som skiver dette er at dere er slike som roser seg selv for å være 100 % ærlig i alle situasjoner og som derfor ikke har filter om hva man bør si og kommentere og ikke. 

Jeg har filter (skrev lenger opp her). Jeg svelger mange kameler, men sier i fra på en humoristisk og fin måte tror jeg. Jeg kjefter ikke på folk… 

Skrevet

Jeg har misofoni, så ja jeg blir fly forbanna inni meg hver dag. 

Jeg takler ikke spiselyder, og når jeg er sliten er det helt forferdelig. 

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke vise det. Ofte må jeg gå fra rommet for å ikke klikke. 

Anonymkode: b5a00...f4e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke noen grunn til å gå i konflikt. Jeg kan irritere meg over helt merkelige ting 😅 Jeg tror det handler mest om meg selv og mine ting. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

I møte med kunder kan jeg kanskje iblant irritere meg, men er profesjonell og vennlig uansett hva. Kan derimot gi uttrykk for litt irritasjon eller frustrasjon i jobbmøte med ledere og kolleger om det oppstår. 

Men jeg er glad i jobben min, søsteren min sin jobb og ledelse hadde drevet meg til vanvidd. Der kan hun få beskjed tre dager i forkant om en jobbreise de vil hun skal ta til utlandet, få beskjed om at flyet går fire på natta og de kan be henne forberede foredrag for 50 personer i forkant i tillegg til jobben hun skal utføre ellers.

Da hadde jeg ikke blitt irritert - jeg hadde blitt forbanna 🥶😄

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.12.2021 den 6.33):

HI skriver om møter på jobb. Så jeg skjønner ikke hva denne tråden har med elektronikk å gjøre? Har du bestemt at den nå ikke lenger kan handle om mellommenneskelige ting? Fint om du lager et litt tydeligere memo på det, da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 3.12.2021 den 6.48):

Jeg har filter (skrev lenger opp her). Jeg svelger mange kameler, men sier i fra på en humoristisk og fin måte tror jeg. Jeg kjefter ikke på folk… 

Samme her. Sier fra FØR det begynner å ligne på irritasjon. Hvis man sier fra etter at det har begynt å skape emosjonell opphisselse (som sinne, fortvilelse, frustrasjon) er det vanskeligere å holde fast på formene og lettere å gi slipp på «filteret». Det er jo barnelærdom. 

Skrevet

HI skriver om møter på jobb. Så jeg skjønner ikke hva denne tråden har med elektronikk å gjøre? Har du bestemt at den nå ikke lenger kan handle om mellommenneskelige ting? Fint om du lager et litt tydeligere memo på det, da.

Vart du litt irritert no?

Eg driv og øvar på å hugse at folk kan vere irriterte uten å seie det. Sjølv bruka eg å seie ifrå, vanlegvis på ein sakleg måte, om det er noko folk gjer som dei ikkje burde gjere (eller vanlegvis eigentleg omvendt. At dei ikkje gjer noko dei burde gjere). Eg syns det er litt vanskeleg å forholde meg til at folk kan sitte å irritere seg over meg uten å seie ifrå (om det er slik at det er eg som er problemet og ikkje berre dei som er svært irritabele). Men det er kanskje fordi eg igrunn sjeldan irriterer meg over folk og når eg gjer det så seier eg ifrå (om det ikkje er heilt irrasjonelt av meg, då får eg heller bite det i meg.) 

Skrevet
Syngensang skrev (15 timer siden):

Vart du litt irritert no?

Eg driv og øvar på å hugse at folk kan vere irriterte uten å seie det. Sjølv bruka eg å seie ifrå, vanlegvis på ein sakleg måte, om det er noko folk gjer som dei ikkje burde gjere (eller vanlegvis eigentleg omvendt. At dei ikkje gjer noko dei burde gjere). Eg syns det er litt vanskeleg å forholde meg til at folk kan sitte å irritere seg over meg uten å seie ifrå (om det er slik at det er eg som er problemet og ikkje berre dei som er svært irritabele). Men det er kanskje fordi eg igrunn sjeldan irriterer meg over folk og når eg gjer det så seier eg ifrå (om det ikkje er heilt irrasjonelt av meg, då får eg heller bite det i meg.) 

Nei, jeg sa ifra i stedet for å bli irritert. Var det uklart hvordan min taktikk funker? 

Skrevet

Jeg er miss sunshine på utsiden, og grumpy cat på innsiden. Irriterer meg over veldig mye. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nei, jeg sa ifra i stedet for å bli irritert. Var det uklart hvordan min taktikk funker? 

Klart som dagen! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...