Gå til innhold

Hjelp med å forstå 🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på foreldresamtale med eldste datter på 12 nå nettopp og fikk vite at ho er ei så kjekk jente, har alltid nokon å være med, alle liker å jobbe med henne, ho er pliktoppfyllende og er ein god sammerbeidspartner, se de andre osv. Når jeg har observert i ulike sosiale settinger utenfor skulen virker ho litt utenfor, er ikke den som stikker seg mest frem, skriker ikke høyest og er egentlig ganske rolig av seg. Ho sier sjølv at ho har det fint, men jeg får en litt dårlig følelse når jeg observerer selv. Synspunkter?

Anonymkode: 13169...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så jenta di og skolen sier at hun har det bra, men du har en dårlig følelse? Kanskje du bør gå litt i deg selv.. Det ville ha vært veldig slitsomt om alle skriker høyt og løper rundt som rabagaster.. Ikke alle av oss trives med det, men har et godt liv 🙂

Anonymkode: d5dc8...756

Skrevet

Hva skal du forstå? Skolen sier jenta har det bra, jenta sier hun har det bra, men mamma mener at de ikke snakker sant? 

Mitt synspunkt er at du krisemaksimerer unødvendig. 

Anonymkode: 32879...a46

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal du forstå? Skolen sier jenta har det bra, jenta sier hun har det bra, men mamma mener at de ikke snakker sant? 

Mitt synspunkt er at du krisemaksimerer unødvendig. 

Anonymkode: 32879...a46

Vanskelig å forklare. Men det jeg lurte på var om ho har noen å være med på skulen fordi at ho jobber og drar lasset for de andre på gruppearbeid eller om de er med henne fordi ho er godt likt.  På fritida blir ho av og til son luft, de stiller seg rett framfor, overser osv.  Eg er med i styret/ som leder og ser derfor desse settingene som er utenfor skolen. HI

Anonymkode: 13169...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...