Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Han trenger først og fremst klokke, men ønsker skritteller, og kanskje pulsmåler. Mld/samtaler inn på den fra mobilen hadde vært kjekt det og. Er fitbit Ace 3 beregnet for mindre barn? Den har vel kun skritteller. Anonymkode: 27b7e...7e0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Dette er ikke svar på det du spør om, men er det greit å sette fokus på slike verdier for såpass små barn? Synes de skal få være fri fra måling - de måles allerede på så mye. Tenker det må brukes med forsiktighet. De kan feks misforstå pulsverdien hvis den går opp og ned, kanskje det kan skape bekymring, kanskje et oppheng i tallet eller et konkret mål om skritt. Anonymkode: 81f60...03b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Dette er ikke svar på det du spør om, men er det greit å sette fokus på slike verdier for såpass små barn? Synes de skal få være fri fra måling - de måles allerede på så mye. Tenker det må brukes med forsiktighet. De kan feks misforstå pulsverdien hvis den går opp og ned, kanskje det kan skape bekymring, kanskje et oppheng i tallet eller et konkret mål om skritt. Anonymkode: 81f60...03b Han vet jo hva hjertet gjør og at det øker og minker etter bevegelse. Dette er jo mest for gøy, han synes det er gøy å kunne se hvor mange skritt Han har gått osv. Det hjelper barna å bli aktive, heller enn å sitte på rompa å game. Tror ikke barn er så skjøre som du tror altså. Bare de følges opp skikkelig og skjønner ting. Anonymkode: 27b7e...7e0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #4 Skrevet 2. desember 2021 Ingen som har noen anbefalinger? Anonymkode: 27b7e...7e0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #5 Skrevet 2. desember 2021 Mine jenter har garmin forunner, eldste har 35 modellen og yngste 45. Begge ønsket seg ny klokke til 8 års dagen, og de ønsket en de kunne svømme med, løpe med og sykle. Ingen av de har egen mobil men klokkene er linker til iPadene deres slik at de kan de på informasjonen om de ønsker. Tror der er en ny model 55 ute nå, litt usikker på Hva den nye modellen kan gjøre. Anonymkode: 973f3...4df
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #6 Skrevet 2. desember 2021 Jeg har også Garmin, en av de enkleste modellene som koster tusenlapp på Power. Veldig enkel i bruk, app på telefonen i tillegg. Men den er jo beregnet på voksne da, så kanskje litt stor? Samme type som dette, bare litt andre farger https://www.power.no/mobil-og-foto/smartklokker-og-wearables/smartklokke/garmin-vivomove-hr-sm-rosegoldwhite/p-612253/ Søsteren min, som trener masse, og har litt flere funksjoner enn meg, er også veldig fornøyd med Garmin, men hun har en mye dyrere klokke enn meg da. Garmin er et anerkjent merke som mange skryter av, og det finnes utallige utgaver. De har juniorklokker også. Anonymkode: ca8bf...364
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2021 #7 Skrevet 2. desember 2021 Min 10 åring har fitbit Charge 3. Hun har hatt den et par år. Sitter fint på litt mindre hånd. Anonymkode: 14a07...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå