Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Eller funker det fordi man likevel må drikke masse vann? Litt som slankepiller som funker «såååå bra» fordi man også må resusere matinntaket….? Sliter så med væskeansamling etter jeg begynte å trene Anonymkode: 5ccba...137
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 På hvilken måte sliter du med veskeansamling? Har du hovene ben og sprengningsfølelse i hendene eller merker du bare at vekten går opp? Hvis det er det første bør du få en legetime, hvis det er det andre, og ikke mer enn 2-3 kg kan det være en normal og sunn konsekvens av treningen. Da kan det hende kroppen trenger vannet. Anonymkode: 7b678...86b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): På hvilken måte sliter du med veskeansamling? Har du hovene ben og sprengningsfølelse i hendene eller merker du bare at vekten går opp? Hvis det er det første bør du få en legetime, hvis det er det andre, og ikke mer enn 2-3 kg kan det være en normal og sunn konsekvens av treningen. Da kan det hende kroppen trenger vannet. Anonymkode: 7b678...86b Har hovne fingre og får merker etter sokkene. Vekten har økt med 4-5 kilo, og føler meg oppblåst etter trening. I våres og sommer drev jeg med løping og da ble det så ille at jeg tissa en gang om dagen og på kveld nr 3 verka det i kroppen og jeg fikk nesten ikke bøyd fingrene. Ser jo at jeg burde dratt til lege da, men har slutta å løpe 😅 Anonymkode: 5ccba...137
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har hovne fingre og får merker etter sokkene. Vekten har økt med 4-5 kilo, og føler meg oppblåst etter trening. I våres og sommer drev jeg med løping og da ble det så ille at jeg tissa en gang om dagen og på kveld nr 3 verka det i kroppen og jeg fikk nesten ikke bøyd fingrene. Ser jo at jeg burde dratt til lege da, men har slutta å løpe 😅 Anonymkode: 5ccba...137 Høres ut som om du trente/trener hardere enn hva du tåler? Det kan også være at du har for lite av visse mineraler, eller en ubalanse mellom flere mineraler, og da vil vanndrivende faktisk kunne foreverre problemet, siden du, når du bruker vanndrivende, også mister mer mineraler. Anonymkode: f7364...775
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har hovne fingre og får merker etter sokkene. Vekten har økt med 4-5 kilo, og føler meg oppblåst etter trening. I våres og sommer drev jeg med løping og da ble det så ille at jeg tissa en gang om dagen og på kveld nr 3 verka det i kroppen og jeg fikk nesten ikke bøyd fingrene. Ser jo at jeg burde dratt til lege da, men har slutta å løpe 😅 Anonymkode: 5ccba...137 Hvis du bare tisser en gang om dagen, så er det jo noe som er galt, vanndrivende vil vel ikke løse det. Anonymkode: 3b2c3...587
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvis du bare tisser en gang om dagen, så er det jo noe som er galt, vanndrivende vil vel ikke løse det. Anonymkode: 3b2c3...587 Det skjedde bare da jeg løp i vår/sommer. Og siden jeg opplevde hovne fingre og ankler etter gåturer i varmen og så enda mer da jeg løp så slutta jeg med det og slapp alt vannet jeg hadde fått i meg igjen etter 2 dager uten aktivitet. Nå trener jeg styrke, og det kommer fort tilbake da. Jeg tisser nå, men ikke så mye som jeg sikkert burde. Fingrene er kjempehovne når jeg har trent. Anonymkode: 5ccba...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå