Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Og ja, det er normalt. Han fikk paracet før han dro på skolen og paracet til å ta på skolen senere idag. Han er 14 år. Hvor lenge er det vanlig å ha sånn vondt før det gir seg? Er det like smertefullt etter hver kontroll han er på? Anonymkode: c4564...dbb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Ja det er veldig vondt, og det er vondt etter hver stramming, men det går over etter ett par dager, 🙂. Anonymkode: 2eda8...9aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Min erfaring er at det er vondest første gang. Siden er det bare ømt i en til to dager. Anonymkode: 684de...2cd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Takk for svar. Han skal tilbake lille julaften. Det er kun om 3 uker. Håper ikke han strammer like mye den dagen slik jula blir bestående av tomatsuppe Anonymkode: c4564...dbb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Så rart at han strammet så mye første gangen, kanskje fordi han var såpass stor? Har to barn som har hatt regulering, men begge gikk på barneskolen da de fikk den på, var 11-12 år gamle. Da de ble satt på strammet han ikke i det hele tatt, bare satte den på så de skulle bruke første ukene til å bli vant til å ha den i munnen, få evt gnagsår på innsiden av kinnene osv. Først på neste kontroll strammet de, så de får dette "draget" i tennene som er ganske vondt første dagen. Ingen av mine har hatt veldig smerter da, det har gått helt greit, ingen smertestillende osv. Anonymkode: ad4fa...c85
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Så rart at han strammet så mye første gangen, kanskje fordi han var såpass stor? Har to barn som har hatt regulering, men begge gikk på barneskolen da de fikk den på, var 11-12 år gamle. Da de ble satt på strammet han ikke i det hele tatt, bare satte den på så de skulle bruke første ukene til å bli vant til å ha den i munnen, få evt gnagsår på innsiden av kinnene osv. Først på neste kontroll strammet de, så de får dette "draget" i tennene som er ganske vondt første dagen. Ingen av mine har hatt veldig smerter da, det har gått helt greit, ingen smertestillende osv. Anonymkode: ad4fa...c85 Ja, kanskje. Tannlegen mener han ikke strammet mye, men han går liksom fra å ikke ha regulering til å sette på/stramme. I dag tidlig til frokost hadde han kjempe vondt....slurpet i seg havregrøt så godt han kunne. Men han burde fått smertestillende 30 min før frokost....det rakk vi dessverre ikke. Anonymkode: c4564...dbb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Si at han ikke skql stramme så mye. Bruk nurofen ved smerter. Funker mye bedre❤ Anonymkode: 46e12...82c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Det er ufattelig vondt. De første nettene var grusomme. Jeg husker det som det var i går og det er 30 år siden. Anonymkode: f4f10...1c2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Takk for svar. Han skal tilbake lille julaften. Det er kun om 3 uker. Håper ikke han strammer like mye den dagen slik jula blir bestående av tomatsuppe Anonymkode: c4564...dbb Den timen hadde jeg utsatt /avlyst 🙂. Anonymkode: 2eda8...9aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Den timen hadde jeg utsatt /avlyst 🙂. Anonymkode: 2eda8...9aa Allerede gjort, fått time rett over nyttår. Klok av skade skal jeg gi Paracet før det gjør vondt Anonymkode: c4564...dbb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Allerede gjort, fått time rett over nyttår. Klok av skade skal jeg gi Paracet før det gjør vondt Anonymkode: c4564...dbb Så bra 🙂👍. Anonymkode: 2eda8...9aa
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #12 Skrevet 1. desember 2021 Ja, det er bare å gi flytende føde i noen dager dessverre. Anonymkode: 99197...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå