Gå til innhold

Hjemmekontor nå i strømbonanzaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det i dag at vi må jo varme opp og bruke strøm på dagtid på en helt annen måte enn om vi satt på kontoret. 

Virkelig en helt forkastelig og syk situasjon i strømmarkedet nå. Og der sitter det noen og tjener fett på dette. 

Anonymkode: 58242...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kom til å tenke på det i dag at vi må jo varme opp og bruke strøm på dagtid på en helt annen måte enn om vi satt på kontoret. 

Virkelig en helt forkastelig og syk situasjon i strømmarkedet nå. Og der sitter det noen og tjener fett på dette. 

Anonymkode: 58242...9a5

Vet. Tenkte på det i går. Normalt sett skrur vi ned temp til minimalt om dagen. Nå må jeg fyre både med ved og strøm. I går gikk det en halv sekk ved i løpet av arbeidsdagen. Hvem betaler det?

Anonymkode: 6a60b...2e8

Skrevet

Her har vi benket oss i sofaen med hver vår bærbare foran peisen . Takk gud for peisovn nå. Nå skal det sies at vi hadde hatt på en grunn varme i huset selv om vi var på kontoret. 

Skrevet

Bruk pengene dere sparer på reisen tur/retur til jobb.

Anonymkode: 2cf3e...08b

Skrevet

Hvis du er pålagt hjemmeontor vil jeg tro du kan kreve kompensasjon for nødvendige merutgifter, men hvis du har lov til å komme på jobb blir det nok ditt problem.

Anonymkode: fa55b...5d7

Skrevet

I slik tilfelle hadde jeg rett og slett krevet dekning av merutgifter eller spurt om jeg kunne være på kontoret. Hjemmekontor er i seg selv en problematisk løsning mht. det sosiale, teamarbeid, den psykiske belastningen ved konstante nettmøter og så videre. Det er ikke rimelig at man skal betale flere tusen kroner i måneden for å slippe å fryse i hjel på hjemmekontoret. Her skrus alt ned når vi drar ut av huset, nettopp på grunn av strømprisene. Så skrur vi på varmen og slenger ved i ovnen når vi kommer hjem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...