Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #1 Skrevet 1. desember 2021 Kom til å tenke på det i dag at vi må jo varme opp og bruke strøm på dagtid på en helt annen måte enn om vi satt på kontoret. Virkelig en helt forkastelig og syk situasjon i strømmarkedet nå. Og der sitter det noen og tjener fett på dette. Anonymkode: 58242...9a5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #2 Skrevet 1. desember 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kom til å tenke på det i dag at vi må jo varme opp og bruke strøm på dagtid på en helt annen måte enn om vi satt på kontoret. Virkelig en helt forkastelig og syk situasjon i strømmarkedet nå. Og der sitter det noen og tjener fett på dette. Anonymkode: 58242...9a5 Vet. Tenkte på det i går. Normalt sett skrur vi ned temp til minimalt om dagen. Nå må jeg fyre både med ved og strøm. I går gikk det en halv sekk ved i løpet av arbeidsdagen. Hvem betaler det? Anonymkode: 6a60b...2e8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. desember 2021 #3 Skrevet 1. desember 2021 Her har vi benket oss i sofaen med hver vår bærbare foran peisen . Takk gud for peisovn nå. Nå skal det sies at vi hadde hatt på en grunn varme i huset selv om vi var på kontoret.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #4 Skrevet 1. desember 2021 Bruk pengene dere sparer på reisen tur/retur til jobb. Anonymkode: 2cf3e...08b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Hvis du er pålagt hjemmeontor vil jeg tro du kan kreve kompensasjon for nødvendige merutgifter, men hvis du har lov til å komme på jobb blir det nok ditt problem. Anonymkode: fa55b...5d7
Luksusdyret Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 I slik tilfelle hadde jeg rett og slett krevet dekning av merutgifter eller spurt om jeg kunne være på kontoret. Hjemmekontor er i seg selv en problematisk løsning mht. det sosiale, teamarbeid, den psykiske belastningen ved konstante nettmøter og så videre. Det er ikke rimelig at man skal betale flere tusen kroner i måneden for å slippe å fryse i hjel på hjemmekontoret. Her skrus alt ned når vi drar ut av huset, nettopp på grunn av strømprisene. Så skrur vi på varmen og slenger ved i ovnen når vi kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå