Gå til innhold

Er jeg sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min i et år nå hadde en pågående flørt med ei dame som han var å hadde sex med før meg, og før forrige forhold. En fast ONS kan man si. Hun jobber som massør i byen vi bor, og han har brukt å gå til henne fast helt til han traff meg. (Jeg fikk vite om henne først for et par mnd siden, så han har selv valgt å ikke gå dit men en annen plass)

Nå sliter han en del med rygg og nakke og sier han kunne tenke seg å dra dit hun jobber for å få litt orden på sakeneda hun visstnok er veldig dyktig i det hun gjør. Vi har et massasjesenter til her jeg bor, men han likte ikke helt hun han var hos der sist. Så jeg sier som sant er til han at jeg er ikke veldig gira på at han skal dra til akkurat henne å få en massasje. Han sier hun er profesjonell og ikke gjorde noe som helst annet enn massering, selv når de var sexpartnere og at det hele gikk ryddig for seg. Og jeg tror på han. Men jeg vil fortsatt ikke han skal massere seg hos akkurat henne. Noe han sier han forstår, og vil unngå. Det gjør at jeg føler han bryr seg om meg, men samtidig tenker jeg: er det greit å forvente dette av han? Eller er jeg i overkant sjalu?

Anonymkode: 43985...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kjæresten min i et år nå hadde en pågående flørt med ei dame som han var å hadde sex med før meg, og før forrige forhold. En fast ONS kan man si. Hun jobber som massør i byen vi bor, og han har brukt å gå til henne fast helt til han traff meg. (Jeg fikk vite om henne først for et par mnd siden, så han har selv valgt å ikke gå dit men en annen plass)

Nå sliter han en del med rygg og nakke og sier han kunne tenke seg å dra dit hun jobber for å få litt orden på sakeneda hun visstnok er veldig dyktig i det hun gjør. Vi har et massasjesenter til her jeg bor, men han likte ikke helt hun han var hos der sist. Så jeg sier som sant er til han at jeg er ikke veldig gira på at han skal dra til akkurat henne å få en massasje. Han sier hun er profesjonell og ikke gjorde noe som helst annet enn massering, selv når de var sexpartnere og at det hele gikk ryddig for seg. Og jeg tror på han. Men jeg vil fortsatt ikke han skal massere seg hos akkurat henne. Noe han sier han forstår, og vil unngå. Det gjør at jeg føler han bryr seg om meg, men samtidig tenker jeg: er det greit å forvente dette av han? Eller er jeg i overkant sjalu?

Bare om han hadde nevnt at han skulle bli massert av en tidligere sexpartner, så hadde jeg gitt han fingeren. Tror helt ærlig at han føler det samme om du skulle bli massert av en du har knulla før. Profesjonell eller ikke. Skjer ikke i mine øyne 

Anonymkode: a937c...2de

Skrevet

Hadde ikke akseptert det jeg heller. Om de ikke gjør noe upassende ved massasjen så prater de jo og følelser kan blusse opp. De kan avtale å treffes for "en kaffe" og så vipps er de igang. Enkelte har så sterk dragning at de bare ikke kan motstå. 

Hun har hatt sex med ham. Han vil minnes det når hun tar på ham, selv om det er profesjonelt der og da. 

Ikke greit. 

Anonymkode: 282f9...b79

Skrevet

Man går ikke til massasje hos en tidligere elsker. 

Anonymkode: d555c...880

Skrevet

Takk for svar, da er jeg ikke helt på bærtur. Syns ikke om at han skal gå til henne å få massasje, det blir litt vel intimt i mine øyne. 

HI

Skrevet

Hvis mannen ikke er sterk nok til å si nei til sex, så tenker jeg at han ikke er noe å samle på. Hilde en partner borte fra en person de potensielt kan ha sex med, eller har hatt sex med vil ikke hjelpe om den vil ha sex med personen. Ser derfor ikke at det skal være et problem at han reiser til henne for massasje

Anonymkode: cee9b...ecf

Skrevet

Hadde heller bedt han gå til fysioterapeut.

Anonymkode: 1b6f3...f3a

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Hvis mannen ikke er sterk nok til å si nei til sex, så tenker jeg at han ikke er noe å samle på. Hilde en partner borte fra en person de potensielt kan ha sex med, eller har hatt sex med vil ikke hjelpe om den vil ha sex med personen. Ser derfor ikke at det skal være et problem at han reiser til henne for massasje

Anonymkode: cee9b...ecf

Øøøøøøø. Naiv much?? 😄

Anonymkode: a15a0...a99

Skrevet

Neinei, du er ikke på bærtur. Jeg sliter mye med kropp selv, men ville ikke ramla meg inn å reist å fått massasje hos en tidligere elsker. Av respekt for ny partner og fordi den "intime" tiden er forbi. 

Ingen menn er sterke nok til å si sex så lenge dama er deilig nok, eller fristende nok. Så bare la han dra et annet sted!

Anonymkode: c4938...b4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...