Anonym bruker Skrevet 30. november 2021 #1 Skrevet 30. november 2021 Ho sier ho ikke ønsker seg noe, men jeg vil såklart gi noe! ❤️ Ikke noe hjemmelaga, da jeg ikke finnes kreativ! Anonymkode: 306eb...f52
Tussiline Skrevet 30. november 2021 #2 Skrevet 30. november 2021 Gi en kurv fylt med ulike spiselige godsaker ☺️!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2021 #3 Skrevet 30. november 2021 Boka "Livet" som er illustrert av Lisa Aisato og skrevet av Linn Skåber. Nydelig gave, for damer i alle aldre Anonymkode: 306eb...f52
Anonym bruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 "Gavekort" på hjemmelagede middager, vindusvask eller noe sånt. Anonymkode: 3031e...e28
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Skrevet 1. desember 2021 Farmor på 85 ønsket seg en Floyd bluse, og får det. Hun er kulere enn meg. Hehe. Noe spiselig og bøker som de nevnte over er jo knall. Dra på cafe sammen? Anonymkode: 7e0d3...1da
prekæs Skrevet 1. desember 2021 #6 Skrevet 1. desember 2021 Gavekort hos frisør eller fotpleier, de hun vanligvis bruker.
Musemor med tre søte små Skrevet 1. desember 2021 #7 Skrevet 1. desember 2021 Det er vanskelig å svare på når du ikke sier noe om hvor aktiv hun er. En på 90 år kan like gjerne være aktiv og gå tur skog og mark, og ligge på eldrehjem. Du sier heller ikke noe om prisnivået Jeg tenker litt forskjellige ting som muligens kan være aktuelle: - Det fins slike gavepakker med noe god kaffe/te og tilhørende godsaker - Et varmt pledd - Puslespill - En god flaske vin - Fotvarmer ala denne https://www.elkjop.no/product/styling-og-velvare/massasje/FWM45/beurer-fotvarmer-fwm45?&scid=SEM6284&gclid=Cj0KCQiAtJeNBhCVARIsANJUJ2FAct11lUafRHzkNBsb8augRK6LZiDQIt4SinL9OYiXtFTkJCO0YBgaAuaiEALw_wcB&gclsrc=aw.ds - Gå stokker - Kremer eller parfyme av det merket hun til vanlig bruker. - En opplevelse (teater, opera, kino eller hva hun nå enn liker)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Skrevet 1. desember 2021 Invitasjon til å oppleve noe sammen med deg/dere. Ut og spise, teater, kino, kafé… med dato satt av slik at det blir noe å glede seg til Anonymkode: 0a565...131
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Skrevet 1. desember 2021 Nå står det hjemmebakte julekaker klart til at eldste skal ta med til oldemor på 90. Hun skal få dette i år, men før jul med litt besøk. Hun har også fått en tea kalender av eldste. Jeg og ungene gir henne en blomst hver julaften, de fleste sndre mener hun får for mange blomster så hun ender med å bare få denne hver jul. (Oldemor på faens side og vi er ikke sammen, så han gir nok oe mer fra han og ungene kankje) Jeg ga en grantante julekakaer i deseber i mange år når hun ikke klarte å bake mer. Det syns hun var mye hyggeligere enn å få noe påjulaften, for hver gang hun fikk besøk og tok frem litt kaker så husket hun på meg sa hun. Anonymkode: 8ef5a...a31
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Skrevet 1. desember 2021 Frokost fra "morgenlevering" eller liknende? Biletter til kino, teater eller sport? "Stearinlys" på batteri? Kjøretur på motorsykkel. (Det syntes min bestemor var superstas da hun var på sykehjemet.) Anonymkode: ffeee...29a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2021 #11 Skrevet 1. desember 2021 En tur på kino! Det er gjerne ikke så ofte de får gått på kino. Jeg skal på kino i helgen med min bestemor på 89 år ❤ Førjuøsgave. Anonymkode: ead99...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå