GĂ„ til innhold

Vi fryserđŸ„¶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser pÄ Tibber appen at vi brukte over 200 kr i strÞm pÄ sÞndag og mandag. Jeg har ikke rÄd til strÞmregninger pÄ 6000 kr mÄneden. PrÞver Ä ha lavt forbruk og nÄ har vi en etasje som er iskald. Ikke godt.. Har varmepumpe i stua som stÄr pÄ 20 grader. Hater Ä fryse. 

Anonymkode: e6627...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Ser pÄ Tibber appen at vi brukte over 200 kr i strÞm pÄ sÞndag og mandag. Jeg har ikke rÄd til strÞmregninger pÄ 6000 kr mÄneden. PrÞver Ä ha lavt forbruk og nÄ har vi en etasje som er iskald. Ikke godt.. Har varmepumpe i stua som stÄr pÄ 20 grader. Hater Ä fryse. 

Uff fĂžler med dere ❀❀

Anonymkode: 0b0a6...0af

Skrevet

Norske politikere er kriminelle. Vi betaler dyrt for Ă„ gi bort VÅR strĂžm til kraftselskapene. Og sĂ„ tror de lĂžsningen er Ă„ bygge ut og Ăždelegge mer av VÅR natur. Kutt utenlandskablene, kjeltringer! Klem til deg som fryser ❀

Anonymkode: e0143...8b4

Skrevet

Eneste jeg kan foreslÄ er Ä flytte sammen pÄ fÊrre rom og heller ha det varmtt der. 

Anonymkode: fb56d...f2a

Skrevet

Vi har det alltid kald pÄ gangen og pÄ loftet om vinteren. Varmar opp stove, kjÞkken og bad, har panelomn pÄ roma til borna om det blir iskaldt. Det er ei vanesak. Syns det er litt rart at alle forventar at alle rom skal vere varme no for tida, det er ikkje nÞdvendig? Men Ä ha det sÄ varmt i stove og kjÞken at ein ikkje frys bÞr gÄ, om du ssit i sovan og hutrar er det ikkje kjekt. 

Anonymkode: 6dd8d...8d3

Skrevet

Dette er det nye Norge!đŸ‡§đŸ‡»

Anonymkode: 79061...c7e

Skrevet

Har du vurdert en liten gassovn? 

Jeg kikker pÄ det selv nÄ, mÄ bare ta str pÄ rommet og lufting med i beregningen om det er forsvarlig med gass. 

Anonymkode: d50e3...23a

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Vi har det alltid kald pÄ gangen og pÄ loftet om vinteren. Varmar opp stove, kjÞkken og bad, har panelomn pÄ roma til borna om det blir iskaldt. Det er ei vanesak. Syns det er litt rart at alle forventar at alle rom skal vere varme no for tida, det er ikkje nÞdvendig? Men Ä ha det sÄ varmt i stove og kjÞken at ein ikkje frys bÞr gÄ, om du ssit i sovan og hutrar er det ikkje kjekt. 

Anonymkode: 6dd8d...8d3

Barna sine rom er ogsÄ iskalde her. De har panelovn. De elsker Ä vÊre pÄ rommene sine, sÄ da mÄ jo varmen pÄ. SlÄr av pÄ natten og mens de er pÄ skolen. Men ikke hyggelig Ä komme hjem fra skolen oh slappe av pÄ et rom med kun 12-13 gr. Det tar litt tid Ä varme opp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du vurdert en liten gassovn? 

Jeg kikker pÄ det selv nÄ, mÄ bare ta str pÄ rommet og lufting med i beregningen om det er forsvarlig med gass. 

Anonymkode: d50e3...23a

Jeg har en gassovn. Vurderer Ä ta den frem for Ä varme opp nede, men vet ikke om det er forsvarlig. Har peis og varmepumpe oppe, men varmen gÄr ikke ned. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Norske politikere er kriminelle. Vi betaler dyrt for Ă„ gi bort VÅR strĂžm til kraftselskapene. Og sĂ„ tror de lĂžsningen er Ă„ bygge ut og Ăždelegge mer av VÅR natur. Kutt utenlandskablene, kjeltringer! Klem til deg som fryser ❀

Anonymkode: e0143...8b4

SÄ enkelt er det vel ikke. Vi kan ikke si at vi ikke vil vÊre med pÄ kraftsamarbeidet med Europa. 

Og nÄr vi er med pÄ det samarbeidet mÄ vi selvfÞlgelig holde samme priser som resten av Europa ellers vil jo vÄre ressurser bli tappet pÄ et blunk og brukt ute.

SÄ det er bedre vi holder de samme prisene, og tjener pengene pÄ den kraften vi ikke bruker selv og selger ut.

Men da mÄ pengene staten tjener komme tilbake til oss pÄ annet vis, sÄ vi ikke blir flÄdd i samme slenger. De bÞr Þyeblikkelig fjerne momsen pÄ strÞm, og gi oss penger tilbake enten pr person i husholdningen, pr brukte kilowatt eller en annen smart lÞsning.

Anonymkode: 7c0fd...181

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...