Gå til innhold

Hvor mange grader har dere i stuen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nok senke temperaturen ned til rundt 20 i hvert fall tenker jeg, kanskje jeg må enda lenger den, har ikke råd til tusenvis av kroner i strømregning.

Anonymkode: 3c5c0...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 17 grader på kjøkkenet og 18 i stua.

Har på meg ulltøfler og tykk fleece.

Ser på strøm appen at jeg kommer opp i over 1800 + nettleien for november. Og vi har bare hatt kuldegrader en snau uke.

Har ikke vedfyring, så har en ovn på kjøkkenet og en på stua. Har de på 750 W. Åpner inn til soverommet en time før jeg legger meg.

Går på aap, så dette blir en tøff vinter.

Anonymkode: 854f8...9a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da hadde jeg nok heller krøpet tidlig under dyna. 

Anonymkode: 6ae30...2f4

Hun har barn. Er det ingen som bryr seg. Er det noe jeg kan hjelpe dere med? Sånn helt oppriktig ❤

Anonymkode: bbbe4...50d

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hun har barn. Er det ingen som bryr seg. Er det noe jeg kan hjelpe dere med? Sånn helt oppriktig ❤

Anonymkode: bbbe4...50d

Om du vil hjelpe må du jo i første omgang skrive med nick så hun kan kontakte deg. 

Og så forsto jeg det slik at hun skrudde ned/av varmen når barna la seg, ikke at de har det så kaldt hele tiden. Men forferdelig at noen har det slik, absolutt!

Anonymkode: 6ae30...2f4

Skrevet

Akkurat nå, 13,8. Det rare er at jeg ikke fryser. Ligger kun i joggebukse og t-skjorte. 

Skrevet

Vi har nok 25-26 grader, liker det så varmt at jeg kan gå i T-skjorte og barbeint. Gidder faktisk ikke bry meg om strømprisen, får heller bare betale det den koster. Vi tar ingen grep, lever helt som før.

Anonymkode: db952...f6e

Skrevet

Akkurat nå er det 25 grader i stua, og det er ganske normalt når vi fyrer i ovnen. Har ellers kun varme i gulvet, og den er innstilt på 20-22 grader. Mulig vi må senke mer rundt om i huset. Strømregningen vi betalte forrige uke var på nesten 4500, og det merker vi godt. Gammelt hus på 200 kvm, pluss utelys osv på låve. Akkurat nå som jeg er student og ikke får jobbet fullt, og mannen er på aap, så svir det. Har heldigvis mye ved, og god vedovn. Men merker at det koster for å holde en grunnvarme i huset. 

Anonymkode: 9c439...c18

Skrevet

Varmepumpa står på 22 grader, men tviler på det er så varmt her. Sitter og fryser i ullundertøy og tykke klær over. Gammelt hus som lekker en del varme, og vi har kun på varmepumpa og en liten ovn på vaskerommet i kjelleren så ikke rørene fryser.

Anonymkode: c3f70...f6e

Skrevet

Har ca 19 grader. Og håper strømregningen ikke blir for ille i vinter.

Anonymkode: 58c6e...99c

Skrevet

Ca 15 grader akkurat nå. Blir varmere når vi har fyrt en stund.

Anonymkode: b1f7c...df6

Skrevet

Ligger mellom 20 og 25 

Anonymkode: 8a9a8...e97

Skrevet

Ca 24 grader i stua vi oppholder oss mest i (ikke peis her, varmepumpe og varmefolie i gulv) . I stua med peis fyrer jeg innimellom, og da er det godt over 24 grader her. Elsker at det er varmt og godt. Går som regel med t-skjorte inne. Kjøkkenet holder vel 20 grader, barnerrommne ca 18-19,og vårt rom ca 17-18 grader. 

Anonymkode: 3c2d8...4dd

Skrevet

I går fyrte jeg for mye, og da ble den 26 grader. Det var for varmt. Pleier å ligge et sted mellom 22-23 grader tenker jeg. Vi har vannbåren varme i alle gulv og peis i stuen. Installerte varmepumpe med luft til vann for noen år siden, og sparer mye penger på det nå. 

Anonymkode: 4ae6c...b7a

Skrevet

24 grader for det meste. Bruker varmepumpe i begge etasjer

Anonymkode: ae2d9...572

Skrevet

Idag har jeg fri og har fyrt både oppe og nede så nå har vi 25 grader i hele huset 🥵 Har varmepumpe både oppe og nede som går når vi er borte og ikke får fyrt, da er det 18 grader oppe og 20 nede..

Anonymkode: a4af5...d82

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Vi har nok 25-26 grader, liker det så varmt at jeg kan gå i T-skjorte og barbeint. Gidder faktisk ikke bry meg om strømprisen, får heller bare betale det den koster. Vi tar ingen grep, lever helt som før.

Anonymkode: db952...f6e

Det er sånn jeg også liker det for da varmer jeg også opp resten av leiligheten, siden soveromsdørene står åpen så varmen kommer inn. Men er redd hva strømregningen kommer på da. Leser av strømmen første i hver måned å for da svar på hva jeg skal betale;så spent på hva regningen er på imorgen. Er den ikke for høy så skrur nok vi også på mer varme. Nå er det så iskaldt på soverommene  at barnet mitt sober med fleecesett.

Anonymkode: 42628...671

Skrevet

Fyrte i peisen for 30 min siden så nå er det 19 grader og stigende. Hatt varmepumpe på mens vi er på jobb, var 19,5 da jeg kom hjem og skrudde av den. 

Anonymkode: c0ed4...71e

Skrevet

Sikkert over 25 grader, fyrer i peisen. 

Det er så kaldt på jobben og jeg er helt gjennomfrossen når jeg kommer hjem. Da er det nydelig å tine foran peisen 😍

Anonymkode: fa8f5...9ed

Skrevet

Akkurat nå nærmere 40, her har den ene gutt ungen fyrt i peisen til den nesten rødglødende!

Anonymkode: 292e7...a15

Skrevet
On 11/29/2021 at 9:50 PM, Anonym bruker said:

Nå som strømmen er så dyr,hvor mange grader har dere i stuen da? 

Anonymkode: 42628...671

25. bryr meg ikke om strømmen, sparer hele vår/sommer, vet det er dyrt

Anonymkode: f5952...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...