Gå til innhold

Dere som får melatonin til barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått melatonin til barnet på resept,betaler dere også over 500 kr per flaske? Syns det var veldig dyrt! Bruker selv melatonin å har aldri betalt mer enn 250 eller noe sånt som er grei pris. Men over 500 kr for melatonin til barnet mitt syns jeg er veldig dyrt! 

Anonymkode: bf5e4...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får det på blå og er på 3 mg. 

Anonymkode: 9e77d...128

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Får det på blå og er på 3 mg. 

Anonymkode: 9e77d...128

Hva må til for å få det på blå? Har ett barn på 10 år som bruker 2-3 timer på å sovne hver kveld og blir da uopplagt på skolen. Med melatonin sovner han etter 10 minutter.

Skrevet

Bestiller fra iherb. Koster 100 kr for 90 gummikuler

Anonymkode: 9e2eb...139

Skrevet

Jeg betalte en stund, og den flytende på resept er veldig dyr. Nå får jeg den på blå resept helt gratis. Som regel må spesialist søke om dette. Barnet mitt har barneautisme og adhd, men vet ikke om det har noe å si i forhold til å få det innvilget. 

Anonymkode: d95cc...cf4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg betalte en stund, og den flytende på resept er veldig dyr. Nå får jeg den på blå resept helt gratis. Som regel må spesialist søke om dette. Barnet mitt har barneautisme og adhd, men vet ikke om det har noe å si i forhold til å få det innvilget. 

Anonymkode: d95cc...cf4

Ahh okey sønnen min har ingen diagnoser men er sensitiv av seg.Han kan ligge å bekymre seg for alt mulig når han skal sove å sliter med tankekjør etter legging. Han syns også selv at det er så deilig å sovne så fort,istedenfor å bli liggende å tenke på alt mulig. Må vel kanskje betale prisen av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...