Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Føler at det henger i på dag 13, og at det overlappes av nye varianter. Det er selvfølgelig mye å hente med seg fra barnehage, skole osv. Flere som har det sånn?😷 Anonymkode: 1b5a8...2a9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Under to uker er vel ikke unormalt lang tid. Jeg gikk 14 uker i fjor... 🤪 Spis veldig sunt, mye grønnsaker hver dag, helst til hvert måltid. Unngå sukker og for mye raske karbohydrater. Melk og banan øker slimproduksjon, og noen har samme effekt av bl.a. hvetemel/kornprodukter. Pass på å ta store nok tilskudd med vitamin D! Med en infeksjon i kroppen kan det også være lurt å ta tilskudd med sink, da immunforsvaret trenger sink for å fungere optimalt og bekjempe infeksjonen. God bedring Anonymkode: f20aa...c8f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Tips? TID.... Anonymkode: 23f6c...85a
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Under to uker er vel ikke unormalt lang tid. Jeg gikk 14 uker i fjor... 🤪 Spis veldig sunt, mye grønnsaker hver dag, helst til hvert måltid. Unngå sukker og for mye raske karbohydrater. Melk og banan øker slimproduksjon, og noen har samme effekt av bl.a. hvetemel/kornprodukter. Pass på å ta store nok tilskudd med vitamin D! Med en infeksjon i kroppen kan det også være lurt å ta tilskudd med sink, da immunforsvaret trenger sink for å fungere optimalt og bekjempe infeksjonen. God bedring Anonymkode: f20aa...c8f Takk for tilbakemeldingen😊 Anonymkode: 1b5a8...2a9
Bildekk Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Under to uker er vel ikke unormalt lang tid. Jeg gikk 14 uker i fjor... 🤪 Spis veldig sunt, mye grønnsaker hver dag, helst til hvert måltid. Unngå sukker og for mye raske karbohydrater. Melk og banan øker slimproduksjon, og noen har samme effekt av bl.a. hvetemel/kornprodukter. Pass på å ta store nok tilskudd med vitamin D! Med en infeksjon i kroppen kan det også være lurt å ta tilskudd med sink, da immunforsvaret trenger sink for å fungere optimalt og bekjempe infeksjonen. God bedring Anonymkode: f20aa...c8f Hva er store nok tilskudd med vitamin D?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Bildekk skrev (23 minutter siden): Hva er store nok tilskudd med vitamin D? 80 ug. Anonymkode: 271f1...721
Bildekk Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): 80 ug. Anonymkode: 271f1...721 Jeg tar 240 ug (3x80) hele året og har et nivå som tipper litt opp og ned rundt øvre grense for normalt nivå (150 nmol/L). Litt mer om sommeren på grunn av soling og litt mindre på våren av motsatt årsak. Hvilket nivå sikter du på med 80 ug?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå