Gå til innhold

Hva hadde du tenkt en denne mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har datet en mann noen ganger. Du liker ham, føler dere har mye felles. Han er snill, interessant, OK utseende.
Praten går, det er alltid hyggelig å treffe ham, han vil treffe deg igjen. Selv om han ikke er voldsomt PÅ, virker det som han liker deg også. Men du får aldri noen komplimenter eller konkrete og tydelige signaler om han er interessert.
Men en dag er dere på kino sammen, og etterpå sier han endelig, begeistret. "Å, jeg er blitt helt FORELSKET, jeg!".
Du skal til å smile smigret og si noe, men han fortsetter "i hun som spiller hovedrollen..."

Hva hadde du tenkt om den mannen?

Anonymkode: 54277...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det siste er jo en bemerkning som er uten betydning og ikke gjør noe særlig til eller fra. Med mindre du tror det var tilsiktet, og ble sagt for å få deg til å bli usikker? 

Anonymkode: fcbea...a9e

Skrevet

Det hadde jeg ikke tenkt noe som helst om, det hadde bare vært til å smile av.

Å bli "forelsket" i en rollefigur er like fjernt fra virkeligheten som når en 12-åring blir forelsket i en popstjerne, det er bare en fantasi og ikke noe man trenger å føle seg truet av i hvertfall.

Anonymkode: 95327...cb7

Skrevet

At han er stok dum og ikke eier antenner...... 

Skrevet

At han liker deg og slapper av med deg.

Anonymkode: a6193...16f

Skrevet

Høres ut som en av mine homofile venner kunne sagt.

Anonymkode: b756b...2b2

Skrevet

Jeg var med en og han var lik. Fikk aldri skikkelig bekreftelse på noe. Tilslutt ga jeg opp. Selvom jeg likte han. Orket ikke ha det sånn. Tror han brukte meg mens han leitet etter noen bedre! 

Anonymkode: 97c00...fed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...