Gå til innhold

Ett lite gavetips til bestemødre/oldemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min farmor på 94 år har alt og ønsker seg ingen verdens ting. Så kom jeg på noe jeg selv syns var genialt. - noe hun kan spise!

Dama elsker smågodt og søte kjeks. Så det jeg gjorde var å kjøpe en stor glasskrukke på ikea til å legge kjeks oppi og en mindre glasskrukke til å fylle med smågodtet hun liker. Så pynter jeg med rødt sløyfebånd rundt lokket.

Så nå kan hun få noe, uten å bare føle hun får nok "rot og skrot" i den lille leiligheten sin.

Anonymkode: c61eb...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin gave som viser at du vet hva hun liker :)

Anonymkode: b9c97...b4c

Skrevet

Så koselig :)

Anonymkode: c25c5...293

Skrevet

Det har jeg gitt i mange år til bestemor også, ting hun ikke kjøper selv.

Hun kjøper alltid det billigste, så i gaveesken til jul får hun det litt mer eksklusive av meg, det dyreste syltetøyet, gode oster, kjøttpålegg osv. Putter også i litt dyrere sjokolade og konfekt. Også baker jeg til henne. Hun bakte til meg da jeg var yngre, men nå orker hun ikke lenger. Så nå baker jeg til henne. Spesielt glad er hun i søsterkake/julekake, fyrstekake og krumkaker.

Hun er over 90 år gammel og trenger ingenting, men hun er en fantastisk dame som alltid har stilt opp for meg. Jeg har bodd hos henne mellom studier for å spare penger de månedene uten leilighet, hun har disket opp med søndagsmiddager og alt hva det måtte være. Hun får den dyreste gaven i storfamilien fra meg, og det fortjener hun.

Anonymkode: aa61d...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...