Gå til innhold

Droppe julefeiring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang droppet julefeiringen/erstattet den med alternativ "feiring"? Hva gjorde du?  Vellykket? Anbefales?

Anonymkode: afaeb...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har du noen gang droppet julefeiringen/erstattet den med alternativ "feiring"? Hva gjorde du?  Vellykket? Anbefales?

Anonymkode: afaeb...8dd

Ja! Har jobbet som frivillig , feiret på høyfjellshotell , reist bort til varmere strøk , storby weekend ( når julen var i en helg), hytte uten strøm ( ung og forelsket ). Alt hadde sin sjarm og det lærte meg at det finnes mange måter å feire jul på og for meg så er det mer enn nok å ha de jeg er glad i rundt meg. 

Skrevet

Ett år valgte jeg å være hjemme alene. Var invitert bort men jeg trengte virkelig å være hjemme. Jeg kosa meg vanvittig. God frokost. Trene. Så julens klassikere i pysj. Laget middag (ikke julemat) og bare hang i sofaen. En veldig bra julaften. Hadde jeg måttet feire slik hvert år hadde jeg sikkert syntes det var trist. Men den ene gangen var veldig deilig. 

Anonymkode: c4739...6bf

Skrevet

Annen hver jul er jeg hjemme alene, da feirer ungene med farens familie. Det er ingen julemst, pynter mer i pysj og har en skikkelig kosekveld i sofaen. Vi har ikke en ny julaften når ungene kommer hjem og vi skal åpne gaver fra min side. Ungene vil ikke ha med gaver frem og tilbake, så vi har en kosedag der vi ser julefilm, åpner gaver, lager noe mat vi har lyst på. Denne dagen er nesten hyggeligere enn julaften, for det er ikke noe stress. 

Og nei, jeg syns ikke det er noe trist å være hjemme alene. Det er jeg som velger det, jeg kan dra til familie og feire med de. Men det ble helt feil for meg å feire uten ungene, så jeg nyter en alenekveld istede. Har det ekstremt hektisk på jobb i desember, så kroppen trenger også en slik kveld. 

Anonymkode: 79835...c1e

Skrevet

Jeg hadde en jul alene hjemme, men jeg feiret jo jul likevell, med tre, julemat og kaker. Det var ganske deilig, men det er bedre med mann og barn.

Anonymkode: 29bf4...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...