Gå til innhold

Forslag til gave til en 14-åring som har alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For rundt 400 (nevø). Hva ønsker en gutt seg i den alderen? Han får opplevelse i bursdagsgave (teater - bursdag i romjula), og kan ikke få noe for stort da han bor i et annet land.

Anonymkode: 0ff91...d28

Fortsetter under...

Skrevet

I fjor kjøpte jeg med en sånn slange som dette til nevøen min. Kjøpte den på Europris på ren impuls fordi de hadde 40% på alle leker en uke. Som jeg da bare slengte med hovedgaven.

https://skvis.no/nb-no/barn-leker/leker/smaleker-diverse/125129?gclid=Cj0KCQiA7oyNBhDiARIsADtGRZYCmfatEUlANYRxs4SMp6wbTxCkeMjiIsx-dosYM9PII5vxxOnowtwaAhlrEALw_wcB

Broren min sa at han satt hele julaften kvelden, og egentlig hele romjula og fiklet med den slangen. Han fikk jo ingen leker lenger, og mange "kjedelige" gaver som han selvfølgelig ble glad for, men som han ikke kunne leke med (for han er jo for stor til å leke ;))

Ellers er snop en slager, om han bor i utlandet liker han kanskje norsk sjokolade? Klær, treningstøy, lue/hansker, gavekort i applestore...

Anonymkode: 5868e...daf

Skrevet

Jeg kjøpte Calvin Klein one, til nevøen min som blir 14 🙂. Og ett krus fra fotballaget han heier på. 

Anonymkode: d96af...54b

Skrevet

Nike t-skjorter får våre tenåringer. Alle sammen, faktisk 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I fjor kjøpte jeg med en sånn slange som dette til nevøen min. Kjøpte den på Europris på ren impuls fordi de hadde 40% på alle leker en uke. Som jeg da bare slengte med hovedgaven.

https://skvis.no/nb-no/barn-leker/leker/smaleker-diverse/125129?gclid=Cj0KCQiA7oyNBhDiARIsADtGRZYCmfatEUlANYRxs4SMp6wbTxCkeMjiIsx-dosYM9PII5vxxOnowtwaAhlrEALw_wcB

Broren min sa at han satt hele julaften kvelden, og egentlig hele romjula og fiklet med den slangen. Han fikk jo ingen leker lenger, og mange "kjedelige" gaver som han selvfølgelig ble glad for, men som han ikke kunne leke med (for han er jo for stor til å leke ;))

Ellers er snop en slager, om han bor i utlandet liker han kanskje norsk sjokolade? Klær, treningstøy, lue/hansker, gavekort i applestore...

Anonymkode: 5868e...daf

Disse har jeg gjort stor lykke med også!

Anonymkode: 8e800...e01

Skrevet

Takk for mange gode tips!👍

Anonymkode: 0ff91...d28

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...