Gå til innhold

Til dere fine her inne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg setter pris på dere ❤️Dere gjør en forskjell. 

Til dere som tar dere tid når jeg er på mitt håpløse og atter en gang er i mørke tanker og er negativ tar dere tid og ikke gir meg konstruktive tilbakemeldinger. Tusen takk! 

I dag har jeg hatt en fin dag. Sov lenge. Fått vasket vinduene inne og fått opp lys i vinduene. Hørt fin musikk. Nå blir det laks og wok. 

Ha en fin 1 søndag i advent! 

Anonymkode: 36de0...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å høre at dagen din har vært fin, det fortjener du. Kos deg med middagen :) .

Anonymkode: 68b4b...9cf

Skrevet

Så koselig å høre ❤

Anonymkode: 9da9c...94e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er godt å høre at dagen din har vært fin, det fortjener du. Kos deg med middagen :) .

Anonymkode: 68b4b...9cf

Tusen takk! Du og 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så koselig å høre ❤

Anonymkode: 9da9c...94e

Tusen takk ❤️

Skrevet

Herlig ❤️

Anonymkode: c7c33...fcf

Skrevet

Fint her også, nydelig solnedgang og mange som har tent fine lys ute (og noen som har tent de styggeste mest vulgære blinkende greiene). Så flink du er som klarer deg, så flink du er som legger merke til de fine tingene. Ønsker deg en god uke!

Skrevet

Så deilig å ha en god dag. 🤩 Godt jobbet! 🤩❤️ Å ha rene vinduer er toppen av lykke for meg. Jeg skal vaske dem når det plussgrader igjen. 😁

Anonymkode: 272fb...eea

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Så deilig å ha en god dag. 🤩 Godt jobbet! 🤩❤️ Å ha rene vinduer er toppen av lykke for meg. Jeg skal vaske dem når det plussgrader igjen. 😁

Anonymkode: 272fb...eea

Takk ❤️ Ja, er godt med sånne dager. Fikk bare tatt vinduene inne pga kuldegrader, men godt.

Skrevet
amandine skrev (36 minutter siden):

Fint her også, nydelig solnedgang og mange som har tent fine lys ute (og noen som har tent de styggeste mest vulgære blinkende greiene). Så flink du er som klarer deg, så flink du er som legger merke til de fine tingene. Ønsker deg en god uke!

Takk for det ❤️ Godt å høre du og har hatt en fin dag. God uke til deg og! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Herlig ❤️

Anonymkode: c7c33...fcf

Takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...