Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Og evt hvem? Anonymkode: a6992...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Familien i huset, en venninne på messenger, så jeg skal treffe senere i dag, hele koret i menigheten på gudstjenesten. Anonymkode: c2eee...64f
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Ikke annet en de jeg bor med 😅 Anonymkode: 899c4...906
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Familien i huset.. jo så sendte jeg en snap og fikk vel et svar tilbake... Anonymkode: 019d6...5ef
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Om det er du som har de andre trådene om det å være alene og slite med det, Hi, hva ønsker du å oppnå med denne tråden? Og nei, jeg har ikke hatt kontakt med noen i dag. Anonymkode: bdf25...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Eh, ja. Fysisk møtt ungene, kjæresten, kjærestens barn, noen folk på butikken og et par hundre andre publikummere på kino. Kontakt med mor, søster, eksen og fire kolleger digitalt. Hvordan det? Anonymkode: 0041f...445
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 Møtt naboer på adventskos på lekeplassen. Sendt snap til flere. Mannen og eldste har vært en tur hos farmor Anonymkode: b938d...797
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 Mann og barn, som jeg bor sammen med. Svoger, som ringte og ville låne noe. Nabo, som jeg møtte når jeg var ute med bikkja og ble stående og snakke litt. To nabobarn, som mine unger var ute og akte sammen med. Jeg gikk ut og snakket med dem. Kunne gått ned på julegrantenning, der hadde jeg sikkert møtt mange, men jeg gadd ikke siden ungene heller ville ake... Anonymkode: f6d82...d80
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 De jeg bor med. Og ei venninne som jeg var på trening med Anonymkode: f7b06...685
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 Fått snap av familie, kollega og min x. Besøkt ei venninne. Og familien selvfølgelig Anonymkode: 429e3...a4d
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 Noen snapper frem og tilbake, men ikke direkte med folk før vi dro på julegrantenning. Da snakket vi i forbifarten med en del. Anonymkode: 34b83...eeb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #12 Skrevet 28. november 2021 Våkna i senga til en kompis. Vært på kamp og møtt mye folk der. Anonymkode: fa03e...c51
tussilagofarfara Skrevet 28. november 2021 #13 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Familien i huset.. jo så sendte jeg en snap og fikk vel et svar tilbake... Anonymkode: 019d6...5ef nå har det blitt noen flere som jeg har sendt snap til først... men egentlig så tror jeg ikke noen utenfor huset har tatt kontakt med meg først.. jo svigermor sendte bildet av noen julekaker...for det er det du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #14 Skrevet 28. november 2021 Mann og barn i huset. Naboer og bekjente ved Velhuset, julegrantenning i dag. 🎄 Anonymkode: 021c6...2ae
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 Tok mot til meg og sendte noen snaper til noen venninner. Ikke noen har kontaktet meg! Anonymkode: a6992...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #16 Skrevet 28. november 2021 Ja, vært på tur i helgen med et vennepar - så altså dem og mannen min. I tillegg foreldrene mine og ungene mine, og en god del naboer på julegrantenning. Anonymkode: bdaf3...0c7
MammantilNurket Skrevet 28. november 2021 #17 Skrevet 28. november 2021 Kjæresten og Herr Sønn, moren til Herr Sønns bestevenn, min egen mor, min svigerinne og min svigermor per sms, noe kontakt på messenger og snap med venninner + min fetter + litt kommunikasjon med kolleger på chat i teams nå i kveld.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #18 Skrevet 28. november 2021 Hi, må du holde på med dette hver helg? Anonymkode: b39f3...312
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #19 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hi, må du holde på med dette hver helg? Anonymkode: b39f3...312 Tenker du at jeg ikke burde? Anonymkode: a6992...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #20 Skrevet 28. november 2021 Mamma har vært her og bakt, ungene kom snikende hjem når de hørte mormor var her. Snappet med to kompiser og skravla litt på messenger med en kollega på jobb. Anonymkode: 51667...0b2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #21 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tenker du at jeg ikke burde? Anonymkode: a6992...bc5 Ikke meg du spør her, men du har fremdeles ikke svart på mitt spørsmål i svar nr. 5? Hva ønsker du å oppnå med alle disse trådene hvor du spør om andre har hatt kontakt med noen? Hva gir svarene deg? Anonymkode: bdf25...ef2
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #22 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ikke meg du spør her, men du har fremdeles ikke svart på mitt spørsmål i svar nr. 5? Hva ønsker du å oppnå med alle disse trådene hvor du spør om andre har hatt kontakt med noen? Hva gir svarene deg? Anonymkode: bdf25...ef2 Bare høre hvordan andre har det. Kanskje det ikke gjør meg godt når jeg gjerne ikke hatt noe særlig kontakt. Anonymkode: a6992...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #23 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Tenker du at jeg ikke burde? Anonymkode: a6992...bc5 Det vet du at du ikke bør. Er du en smule oppmerksomhetssyk? Anonymkode: 34b83...eeb
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #24 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det vet du at du ikke bør. Er du en smule oppmerksomhetssyk? Anonymkode: 34b83...eeb Nei, bør gjerne ikke. Hvordan da? Anonymkode: a6992...bc5
Anonym bruker Skrevet 28. november 2021 #25 Skrevet 28. november 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Bare høre hvordan andre har det. Kanskje det ikke gjør meg godt når jeg gjerne ikke hatt noe særlig kontakt. Anonymkode: a6992...bc5 Nei, jeg tror ikke du har godt av det. Fordi du blir sittende og sammenligne deg selv med andre. De fleste som vil svare i disse trådene er jo personer som har mer eller mindre kontakt med andre i helgene. Ergo får du alltid flest svar fra de som har hatt kontakt med andre. Dermed legger du, med dette temaet, opp til å få bekreftet for deg selv, at du er enda mer alene, har enda mindre innhold i livet ditt. Her og nå her du ikke godt av disse trådene! Disse trådene blir på samme måte som trådene dine (?) om hvor mange venninner andre har, hvor ofte de har kontakt med venninner/familie, hvor mange meldinger folk får osv. osv. Har du selv lite av dette, så skaper du tråder som gjør at du tilsynelatende kommer dårlig ut selv. Det har ingen oppbyggende effekt på deg, tver imot! Det var en periode av mitt liv at slike tråden ville gjort meg deprimert. Så jeg tok et valg om å unngå dem, fordi jeg visste at jeg ikke hadde godt av å sammenligne meg selv med de som hadde mange i sitt nettverk. I dag er forsåvidt ikke min situasjon så veldig annerledes, men jeg jobber med saken stadig, og begynner å få flere i mitt nettverk. Og jeg har akseptert at mitt liv er slik det er, og da må jeg gjøre det beste ut av mitt liv, selv om det kanskje ikke er slik jeg skulle ønske det var eller særlig spennende sammenlignet med andres. Men å sammenligne med de som har en helt annen situasjon blir bare negativt. Så jeg sammenligner ikke lenger. Nå kan jeg lese slike tråder uten at det blir negativt for meg. Og har jeg en periode hvor jeg selv greier lite (kronisk syk), så velger jeg gjerne å unngå slike tråder likevel, fordi jeg ikke trenger påminnelsen om alt andre har og alt andre kan gjøre. Jeg tror du med alle disse trådene dine har kommet inn i en dårlig vane. Trådene gir deg en form for oppmerksomhet, du får en tilbakemelding, men i det store og hele blir de negative for deg. Og de tar fra deg fokuset på ditt eget liv, hva du selv har, hva du kan gjøre for å få det bedre. Og det tar fra deg fokuset på hva du faktisk har gjort av godt for deg selv i helgene, og hva du kan gjøre fremover. Disse trådene blir en negativ forsterkelse på det du sliter med. Så følg rådene du har fått i trådene tidligere. Søk hjelp! Anonymkode: bdf25...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå