Gå til innhold

Norges nye megahit. Noen som ser på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må være playback de bruker?

Anonymkode: 9b386...7e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva de bruker, men det var et grusomt program!

Skrevet

Nei. Men likte sangen til Helene forrige lørdag da. Ellers var det stort sett søppel. Tror det er live. For Helene pusta og pesa litt i mikrofonen på slutten. 

Anonymkode: cd299...ef4

Skrevet

Forferdelig dårlig program, fra "låter" til "artister". Bare playback og autotune. De skrur opp mikken på slutten så du skal liksom tro de har sunget, derav pustelyd.

Anonymkode: bf72d...f9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Forferdelig dårlig program, fra "låter" til "artister". Bare playback og autotune. De skrur opp mikken på slutten så du skal liksom tro de har sunget, derav pustelyd.

Anonymkode: bf72d...f9a

Absolutt playback!!

Skrevet

Elendig. Så første episode. Tror ikke jeg gidder se mer. 

Anonymkode: d9fe2...762

Skrevet

Så litt på første episode, og gidder ikke se mer. Makan til møl...

Anonymkode: 670c6...d15

Skrevet

Det er det mest absurde programmet! Er det parodi? Jeg så det i går, og fikk latterkrampe av den stakkars fotballfrue. Hvor mye får hun betalt for å kles opp som en middelaldrende barbiedukke og satt foran en mikrofon? Jeg har aldri sett noe så ukomfortabelt på en scene. De andre så nå i det minste ut som de hadde det gøy. Nei, huffameg, det var virkelig elendig underholdning. 

Anonymkode: 3d58a...9ca

Skrevet

Elendig underholdning, det er faktisk ikke underholdende overhodet.

Dessuten er det en skam å kaste bort beste sendetid på dette når de heller kunne laget et godt konsept rund etablerte og dyktige artister som har slitt, og fremdeles sliter, pga. pandemien. Heller tenkt ut et kreativt programkonsept hvor disse kunne vist ulike sider av seg selv.

Anonymkode: 8dc94...3b4

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Elendig underholdning, det er faktisk ikke underholdende overhodet.

Dessuten er det en skam å kaste bort beste sendetid på dette når de heller kunne laget et godt konsept rund etablerte og dyktige artister som har slitt, og fremdeles sliter, pga. pandemien. Heller tenkt ut et kreativt programkonsept hvor disse kunne vist ulike sider av seg selv.

Vel. Det er ganske mange musikere som leverer dritt også. Musikk generelt er noe man oppsøker spesifikt på pub eller konsert. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vel. Det er ganske mange musikere som leverer dritt også. Musikk generelt er noe man oppsøker spesifikt på pub eller konsert. 

Helt klart flere av dagens såkalte musikere som ikke er dyktige.

Men når faktum er at vi har mange dyktige musikere i landet, og mange dyktige unge som skal bli morgendagens dyktige musikere, så er det meningsløst av en tv-kanal som tross alt får statsstøtte å skape et slikt program, som ikke er underholdende, som tilsynelatende ikke har noen hensikt, og at de så velger personer som ikke er i nærheten av å burde stå på en slik scene i aller beste sendetid. Dette programmet er innholdsløst og meningsløst og grusomt å høre på.

Selv med ukjente musikere ville det kunnet blitt virkelig bra, om de la om konseptet litt.

Skrevet

Jeg må ærlig talt si at etter å ha sett forrige uke sammen med tenåringen var jeg helt hoderystende. Så ufattelig dårlig. Musikken var billig, artistene( såkalt) sang surt, og hele opplegget var kjedelig og smakløst. Det må være tidenes flopp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Helt klart flere av dagens såkalte musikere som ikke er dyktige.

Men når faktum er at vi har mange dyktige musikere i landet, og mange dyktige unge som skal bli morgendagens dyktige musikere, så er det meningsløst av en tv-kanal som tross alt får statsstøtte å skape et slikt program, som ikke er underholdende, som tilsynelatende ikke har noen hensikt, og at de så velger personer som ikke er i nærheten av å burde stå på en slik scene i aller beste sendetid. Dette programmet er innholdsløst og meningsløst og grusomt å høre på.

Selv med ukjente musikere ville det kunnet blitt virkelig bra, om de la om konseptet litt.

Man har jo nok av slike programmer da. The Voice, Idol og Stjernekamp. Åpenbart selger kjendiser som gjør ting de ikke kan bra. Selv er jeg drita lei kjendiser i reality. Helt meningsløst. Likevel er ikke jeg fasiten på hva folk vil se. Jeg ser stort sett på viasat history. Men titter innom disse programmene for å se hva det dreier seg om. Nevnte program var helt elendig så der klikka jeg meg fort bort. 

Skrevet

Jeg så på i går fordi jeg var hjemme alene og for lat til å gjøre noe i huset. Men for et tåpelig program. Bare dumt, rett og slett. 

Anonymkode: 57b26...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...