Gå til innhold

Dere med tenåringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har de lyst til og være med deg å se film sammen i stua? Her er mine 13 og 17 og yngste vil somregel kun game på kveldene og eldste ligger på senga si og trykker på mobilen. 13 åringen er oftere med på filmkveld osv enn 17 åringen. 

Tenker det er helt normalt,  men det er litt trist, det må jeg bare si.

Anonymkode: f939d...3f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvor ofte har de lyst til og være med deg å se film sammen i stua? Her er mine 13 og 17 og yngste vil somregel kun game på kveldene og eldste ligger på senga si og trykker på mobilen. 13 åringen er oftere med på filmkveld osv enn 17 åringen. 

Tenker det er helt normalt,  men det er litt trist, det må jeg bare si.

Anonymkode: f939d...3f5

Trettenåringen vil se serier med meg/oss hver kveld. Vi er stort sett sammen på stua hver kveld.

Men hun er aldri sammen med noen, og jeg kunne mye heller ønsket for henne at hun var det. 

Hun hadde en periode hvor hun ville være mye på rommet. Men da chattet, spilte og snakket hun med venner. Det gjør hun ikke lenger.

Så det at de vil være på rommet kan sikkert være positivt også.. 

Anonymkode: 4eb15...be3

Skrevet

De er ofte med meg i stua, men vi ser ikke på film sammen. De gjør sitt i sofaen eller gostolen, jeg mitt i gostolen. For noen år siden kunne de ikke være i samme rom som meg når de gjorde noe, nå er jeg som luft noen ganger. Helga norge åpnet igjen satt 18åringen i sofaen og fulgte med alle festene fra snapp og teams. Hun var nemlig syk, men vennene mente hun skulle få være med på festen. Egentlig skulle jeg helst sett at ungene ikke var så åpene med meg rundt, men heller det enn at de sperrer seg inne på rommet og jeg ikke aner noe. 

Anonymkode: fdec7...b3a

Skrevet

17-åringen aldri. 15-åringen på lørdagene med pizza og godteri.

Anonymkode: 60432...20d

Skrevet

Nettopp fylt 16. Han er aldri oppe i stua med oss- annet enn ved besøk egentlig og når vi skal spise måltider.

Anonymkode: 96ca1...0cd

Skrevet

19-åringen: Et par ganger i året, maks.

17-åringen: 1-2 ganger i uken (serier mest).

14-åringen: 5-6 ganger i uken (serier, han ser både de vi ser med 17-åringen og de med 12-åringen).

12-åringen: 1-3 dager i uken (ja, jeg vet at hun ikke er tenåring enda, men nesten).

Anonymkode: 720d7...44a

Skrevet

19 åringen nesten aldri. Vært sånn ett par år. De beste stundene er når jeg kjører han. Da prater vi mye 😀

13 åringer er del i stua med oss. Ser på fotball med faren. 

Anonymkode: b2230...022

Skrevet

14 åring. Ser aldri noe med oss (bortsett fra fotball). Han gamer med venner. Men de gangene han ikke gamer sitter han med oss i sofaen….riktignok laaangt inni mobilen sin🙄

Skrevet

Min 17-åring er gjerne med å se film med oss. Liker å sitte en del på rommet og game også, og vil helst ikke se serier, men jeg merker han syns det er koselig å være i stuen og se film med oss voksne.

Anonymkode: 2467a...479

Skrevet

Syttenåringen sitter for det meste på rommet sitt og ser oss 2-3 ganger om dagen i forbindelse med frokost, middag og kvelds. Fjortisen er enda litt interessert, men da mest i brettspill. Ingen av oss ser TV.

Anonymkode: c92e6...28d

Skrevet

Har en på 20 år og en på 14 år. Hun på 20 år, er stort sett på stua med meg, når hun ikke er på jobb eller med venner. Han på 14 år er en del på rommet, men kommer opp daglig, for å skravle litt, da alt fra 15 min til en time. Og vi har kosefrokost minst en dag i uka, da ser vi på film. 

Anonymkode: 23d2e...636

Skrevet

18 åring : Aldri

16 åring : kanskje 2-4 ganger i året ( trives best på rommet eller ute med venner )

tvillinger på snart 14 : vil helst bare game på rommet, sjelden de gjør noe med oss uten og spise middag

men har en 7 og 9 åring også så elsker og være med oss ennå :)

Anonymkode: fd284...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...