Gå til innhold

Hva slags juletrelys har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanlige eller mini? Hvor mange lys? På batteri eller med ledning?

Har lyst på sånne mini, og med mange lys slik det er på plastjuletrær. Send meg gjerne en lenke om du har slike!

Anonymkode: 2704d...6e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk arvet gammeldagse fargelys fra en gamle tante og onkel fra amerika. Vet det er mange som ikke liker fargelys men jeg synes de er veldig fine. 

Anonymkode: 51ffb...315

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har faktisk arvet gammeldagse fargelys fra en gamle tante og onkel fra amerika. Vet det er mange som ikke liker fargelys men jeg synes de er veldig fine. 

Høres fint og koselig ut!

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du mener med mini-lys, men om du mener en sånn "kjede" med små lyspærer, så er det det vi bruker. I alle fall vanligvis. Det kommer litt an på hva slags juletre vi kjøper. Vi pleier å ende opp med en eller annen type edelgran / fjelledel. Da bruker vi smålys. Men blir det vanlig gran med god avstand mellom grenene, synes jeg det er finest med "vanlige" lys. Det eneste er at det må være hvite lys på juletreet inne. Ute kan jeg muligens gå med på å bruke farga lys, men jeg foretrekker hvite. 

Anonymkode: 4d44d...315

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hva du mener med mini-lys, men om du mener en sånn "kjede" med små lyspærer, så er det det vi bruker. I alle fall vanligvis. Det kommer litt an på hva slags juletre vi kjøper. Vi pleier å ende opp med en eller annen type edelgran / fjelledel. Da bruker vi smålys. Men blir det vanlig gran med god avstand mellom grenene, synes jeg det er finest med "vanlige" lys. Det eneste er at det må være hvite lys på juletreet inne. Ute kan jeg muligens gå med på å bruke farga lys, men jeg foretrekker hvite. 

Anonymkode: 4d44d...315

Hvor mange cm har dere mellom lysene ca, og hvor mange lys? Og har du på batteri eller strøm?

Skrevet

Lyslenker med små ledlys, noen med sånn som dingler ned fra en snor som istapper. 

Ene naboen over veien har surrete blinkende lys rundt flaggstangen sin. Det er grusomt! Tror det trigger migreneanfall, altså. Og de er jo på døgnet rundt fra november til mars også. Det burde seriøst vært forbudt!

Anonymkode: ebc21...606

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Høres fint ut. Mormoren min hadde også lys med farger på treet, fra Amerika. Jeg syntes det var verdens fineste juletre 😍🙂

Anonymkode: c9b3b...326

Skrevet

Ønsker samme som deg så kjøpte noen lys som ligner på de som er på plastjuletre men de ga skuffende lite lys :( Det var ganske svakt lys på de.

Anonymkode: afdc8...727

Skrevet

Vi har et juletre med gammeldagse stearinlys, røde på julaften og hvite på nyttårsaften, og et tre med smålys. Utetreet har også smålys.

Anonymkode: 56b37...442

Skrevet

Slike på batteri med fjernkontroll.

Anonymkode: 9a004...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...