Gå til innhold

Rustfri lanterne/lyslykt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er på jakt etter en lyslykt (eller flere) som jeg skal ha ute og den må derfor være rustfri. 

Noen som vet hvor man kan få tak i det? Det står jo ikke spesifisert om lyktene er rustfri på nett, om den er beregnet til å være ute så bør den vel da også være rustfri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Home & Cottage på trappa, der sto det spesifisert at den var i rustfritt materiale.

Kjøpte den etter å ha kjøpt en på Nille tidligere som rustet noe veldig.

Anonymkode: c0006...2d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har en fra Home & Cottage på trappa, der sto det spesifisert at den var i rustfritt materiale.

Kjøpte den etter å ha kjøpt en på Nille tidligere som rustet noe veldig.

Den jeg har ligner litt på denne, er noen år gammel. Men da sto det sånn som det sto her, at den var i rustfritt stål og kunne stå ute...

https://www.homeandcottage.no/produkter/dekorasjon/lykter-og-lysestaker/lodge-lanterne-1

Skrevet (endret)

Tusen takk for svar!

Skal ta kontakt med Home and cottage på mandag. Står at den kan stå ute men står ikke at den er rustfri, tenker jo at den sikkert er det men må være helt sikker. 

Det er modellene Howard og Jason som jeg tenkte på. De er svarte noe som vil passe godt utenfor her.

Endret av Elina
Skrevet

Ikke så relevant, men vi har en som definitivt ikke har vært rustfri. Den ble en veldig stilig Halloweendekorasjon med litt ekstra stæsj.

Skrevet
Spurvugla skrev (29 minutter siden):

Ikke så relevant, men vi har en som definitivt ikke har vært rustfri. Den ble en veldig stilig Halloweendekorasjon med litt ekstra stæsj.

Jeg synes de fineste er de som man ser har blitt preget av vær og vind og rust.😊

Anonymkode: d5eda...b9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes de fineste er de som man ser har blitt preget av vær og vind og rust.😊

Anonymkode: d5eda...b9b

Om lykta ruster så ble det vanskelig å åpne og lukke den. Kommer også ann på stilen på huset ditt også. Kjøpte to i klassisk svart fra Halvor Bakke som de hadde inne på lager. Skal også bestille noen fra Home and cottage til å ha på baksiden av huset.

Blir fine med LED-lys og pynt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...