Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #1 Skrevet 26. november 2021 Er det mange black friday tilbud på småting slik at det faktisk kan lønne seg å handle i dag? Er ikke så stor fan av denne dagen, så jeg har holdt meg unna butikker på black friday tidligere, men nå mangler jeg en del ting som uansett må kjøpes.. Anonymkode: ce0b9...8a4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #2 Skrevet 26. november 2021 Sjekk på nett om butikkene du har tenkt deg i har tilbud. F.eks har vel Nille 20% på alle varer. Anonymkode: e9a50...153
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #3 Skrevet 26. november 2021 Er nok greiest å ikke skjemme barnet bort med pakkekalender. Gi barnet en vanlig kalender heller👍🏼 Anonymkode: 76bbf...174
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #4 Skrevet 26. november 2021 Pakkekalenderen har jeg fylt forlengst. Men ellers er det sikkert noen gode småting på tilbud om du tar en runde i dag. Anonymkode: 2a991...74c
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #5 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Er nok greiest å ikke skjemme barnet bort med pakkekalender. Gi barnet en vanlig kalender heller👍🏼 Anonymkode: 76bbf...174 I og med at vi har helt grei styring på et godt verdigrunnlag sånn ellers, så håper og tror jeg at vi ikke skaper et monster ved å gi henne en pakkekalender til jul. Det er en kjempekoselig tradisjon. Kalenderen er brodert av mamma, og jeg hadde den da jeg var liten. Nå er den hennes, og det gir glede til både meg som steller istand og henne som får en liten gave hver morgen. Jeg fikk faktisk pakkekalender helt til jeg var 25 år jeg 😱 Ble et omsorgsfullt menneske av meg også, si.. 😄 HI Anonymkode: ce0b9...8a4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Sjekk på nett om butikkene du har tenkt deg i har tilbud. F.eks har vel Nille 20% på alle varer. Anonymkode: e9a50...153 Lurt 👍 HI Anonymkode: ce0b9...8a4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #7 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Pakkekalenderen har jeg fylt forlengst. Men ellers er det sikkert noen gode småting på tilbud om du tar en runde i dag. Anonymkode: 2a991...74c Jeg har vært sent ute i år 😓 Kom som julekvelden på kjerringa. Men julegaver er i boks 👏👏 HI Anonymkode: ce0b9...8a4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #8 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Er nok greiest å ikke skjemme barnet bort med pakkekalender. Gi barnet en vanlig kalender heller👍🏼 Anonymkode: 76bbf...174 Kan gjøre mye med en pakkekalender uten å fylle den med dyre gaver. Her har vi pakke kalender fylt med små gaver og aktiviteter. Våre aktiviteter; 4 filmkvelder(julefilmer som vi allerede har i hus+ popcorn). Gi bort gaver til treet på clarion hotellet. Bake pepperkaker Pynte pepperkakehus Lage risboller Sende julekort Bytur med besøk på julemarkedet Gavene kan være; En ny blyant, viskelær, vannpistol, såpebobler, kjærlighet på pinne, julepynt, tannbørste og tannkrem. Anonymkode: b2c9a...147
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #9 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk faktisk pakkekalender helt til jeg var 25 år jeg 😱 Ble et omsorgsfullt menneske av meg også, si.. 😄 Da syns jeg moren din ga seg tidlig, jeg fikk til jeg var 40 år😂 Men så fikk hun av meg også de siste 10-15 årene 😊 Anonymkode: 8a163...aab
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #10 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kan gjøre mye med en pakkekalender uten å fylle den med dyre gaver. Her har vi pakke kalender fylt med små gaver og aktiviteter. Våre aktiviteter; 4 filmkvelder(julefilmer som vi allerede har i hus+ popcorn). Gi bort gaver til treet på clarion hotellet. Bake pepperkaker Pynte pepperkakehus Lage risboller Sende julekort Bytur med besøk på julemarkedet Gavene kan være; En ny blyant, viskelær, vannpistol, såpebobler, kjærlighet på pinne, julepynt, tannbørste og tannkrem. Anonymkode: b2c9a...147 Vi har samme type kalender 🙂, noen pakker er ting han trenger uansett, noen er aktiviteter, og noen småting bare for gøy. Tror ikke han blir bortskjemt bare fordi vi pakker inn en pepperkakeform, som han får når vi skal bake pepperkaker . Anonymkode: 4df69...a85
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Vi har samme type kalender 🙂, noen pakker er ting han trenger uansett, noen er aktiviteter, og noen småting bare for gøy. Tror ikke han blir bortskjemt bare fordi vi pakker inn en pepperkakeform, som han får når vi skal bake pepperkaker . Anonymkode: 4df69...a85 Her får de også pepperkakeform når vi skal bake😊 Anonymkode: b2c9a...147
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Er nok greiest å ikke skjemme barnet bort med pakkekalender. Gi barnet en vanlig kalender heller👍🏼 Anonymkode: 76bbf...174 Vet du egentlig hva en pakkekalender er? Det er så mangt!! Mine barn har pakkekalender. I den er det alt fra en tyggispakke, en seigmann, en kinobillett, en ny pepperkakeform fordi vi skal bake pepperkaker den aktuelle dagen…. Ja, barna mine er nok bortskjemte Anonymkode: 0208d...c60
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da syns jeg moren din ga seg tidlig, jeg fikk til jeg var 40 år😂 Men så fikk hun av meg også de siste 10-15 årene 😊 Anonymkode: 8a163...aab 😂😂😂 Elsker det! HI Anonymkode: ce0b9...8a4
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 Jeg kjøpte i dag. Gikk inn på Cubus og spurte om de kunne lage kalender med budsjett på 400kr. Gikk og spiste, kom tilbake til ferdig laget kalender pakket inn og nummerert. Blir spennende å se hva det er i posene Anonymkode: 9c776...6af
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg kjøpte i dag. Gikk inn på Cubus og spurte om de kunne lage kalender med budsjett på 400kr. Gikk og spiste, kom tilbake til ferdig laget kalender pakket inn og nummerert. Blir spennende å se hva det er i posene Anonymkode: 9c776...6af Hadde de seriøst tid til det i dag?!?? Anonymkode: b400a...f2b
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte i dag. Gikk inn på Cubus og spurte om de kunne lage kalender med budsjett på 400kr. Gikk og spiste, kom tilbake til ferdig laget kalender pakket inn og nummerert. Blir spennende å se hva det er i posene Anonymkode: 9c776...6af Eeeh.... Hva har de på Cubus der du bor, hvis de greier å lage 24 gaver til en totalsum av 400 kr?? Ikke tror jeg noe på at de har tid til sånt heller! Anonymkode: b64b9...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå