Gå til innhold

Får han lite i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen din får mer enn våre pleier å få- De får gaver til rundt 500.,

Anonymkode: 6945d...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at man gir etter beste evne og etter hva ungene ønsker seg. Jeg er sikker på at en 15 åring syns det er kjempeflott! Når jeg leser alle kommentarene her inne blir jeg rett og slett flau over hvor mye vi bruker på ungene i jula. Hver av dem får ca 1000 kroner på julekalender (kjøper pakkekalender), 500 kroner i julestrømpa (godteri, juleblader og flaxlodd) samt gaver til 2-3000 alt ettersom hva de ønsker seg. Har hele tida tenkt at dette er jo normalt, men når jeg ser hva andre gir så skjemmes jeg. Det har bare blitt sånn over årene, ene jula overgår den andre. Tror vi skal skalere ned til neste år.

Anonymkode: fc6ec...41d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Tenker at man gir etter beste evne og etter hva ungene ønsker seg. Jeg er sikker på at en 15 åring syns det er kjempeflott! Når jeg leser alle kommentarene her inne blir jeg rett og slett flau over hvor mye vi bruker på ungene i jula. Hver av dem får ca 1000 kroner på julekalender (kjøper pakkekalender), 500 kroner i julestrømpa (godteri, juleblader og flaxlodd) samt gaver til 2-3000 alt ettersom hva de ønsker seg. Har hele tida tenkt at dette er jo normalt, men når jeg ser hva andre gir så skjemmes jeg. Det har bare blitt sånn over årene, ene jula overgår den andre. Tror vi skal skalere ned til neste år.

Anonymkode: fc6ec...41d

De er jo heldig. Skulle jo ønske jeg kunne gjort det samme, men det går ikke. 

Når andre gir som de gir blir det stor kontrast å få det jeg gir. Både julekalenderen, julestrømper og gaven. 

Ungdom spør hva de andre får/har fått. Og da kan det være kjipt.

Anonymkode: 2b3e5...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...