Gå til innhold

Adventsstjerner i papir er så heslig!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I min barndom var det adventsstjerne i papir som gjaldt. Samme gamle stjerna kom opp, år etter år, gjennom 70- og 80-tallet. 
Jeg får gode assosiasjoner av det.  Liker papir bedre enn metall. 

Anonymkode: bae62...6f1

Annonse

Jeg tenker at det som er viktigst er at folk pynter opp i husene sine med det de selv liker uavhengig av hva andre liker.
Greit, du syns de i papp er heslige, det har du den fulle og hele rett til, andre liker dem, og det har de sin hele og fulle rett til.
Tenk hvor kjedelig verden hadde vært dersom vi alle hadde likt det samme

Anonymkode: c0a48...6de

Papirstjernene ser jo veldig billige ut uansett hva de koster, men jeg synes ikke de er direkte stygge. Kanskje de som er så store at de tar opp hele vinduet. All pynt er bedre enn ingen pynt da 😄

Anonymkode: d68b4...833

Vi liker ulike ting heldigvis. Jeg har julestjerne i plastikk selv om jeg egentlig ikke liker plastikk, men disse passet helt perfekt i vinduene i huset jeg bodde før. De er fine her jeg bor nå også, men de vsr mye finere i de rutede vi duene jeg hadde før. Også liker jeg at det er noen som jeg ikke ser i slle andre vinduer. Når jeg ser ut her jeg bor så er det samme stjerner i veldig mange vinduer, det syns jeg blir litt kjedelig. Det er mye hyggeligere å se varierende julepynt i vinduene.

Anonymkode: 3a700...dd9

...og jeg vil hvertfall ikke ha en i metall...eller en sånn trekantstake som alle har. Eller fargede lys, eller sånne  nisser med store neser og luen trukket helt ned. Men du kan godt ha det, og jeg vil aldri si til deg at jeg synes du har dårlig smak.

Synes heller ikke de i papir er så veldig fine.

Men det jeg synes er aller styggest, er når stjernen er så stor at den dekker hele vinduet. Så store stjerner passer i butikker, ikke i et vanlig hjem. 

Anonymkode: 3ca77...2c7

Annonse

Om du googler adventsstjerne i metall kommer det opp veldig veldig mange...

Selv har jeg både i papir, tre, flettet "bast" og heklet, skaffet gjennom mange mange år, og henger i forskjellige rom i huset. Den første jeg kjøpte, første jul i egen leilighet, henger på vaskerommet nå :)

Den fineste jeg har akkurat nå, er en hvit metallstjerne med heklet duk på, den er så fin 🌟

https://www.hverdagsmagi.com/2016/11/heklet-adventsstjerne.html

Anonymkode: 5d14d...1fa

Jeg tror dette med å bare MÅTTE fortelle andre hva en selv synes er så fryktelig stygt og dårlig smak er en biologisk logikkfeil i kvinners genmateriale. Menn driver da ikke sånn, og nærmest blir provosert over at andre menn liker rødt bedre enn hvitt eller plast dårligere enn tre? Her inne er det helt ekstremt.

Hva med bare: Hvor får jeg kjøpt julestjerne i metall?

Anonymkode: 007dc...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...