Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 Har hatt en fin uke. Møt en venninne, sett mange gode filmer og hatt kjekke dager på jobb. Så er det straks helg igjen. Hvordan få den og bra? Forrige helg var ikke noe god? Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Gå tur, se film, farg håret, lag god mat, dra på besøk / inviter noen på besøk, gå på cafe, pynt til advent, lag julepynt eller skriv julekort, drikk god kaffe, strikk et skjerf, les en bok mm. Dette finner du ut av Anonymkode: c382f...f0e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Gå tur, se film, farg håret, lag god mat, dra på besøk / inviter noen på besøk, gå på cafe, pynt til advent, lag julepynt eller skriv julekort, drikk god kaffe, strikk et skjerf, les en bok mm. Dette finner du ut av Anonymkode: c382f...f0e Takk for gode tips! Skal gjøre mitt beste. Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Gjør noe som vil få deg til å føle deg bedre her og nå. Rydd, vask, sorter, kast. Stell plantene dine. Legg på nytt sengetøy. Helgen er også en fin tid å lage mat du ikke lager ellers, kanskje det er tid for å eksperimentere eller prøve noe helt nytt du ikke har laget før, nye smaker. Kom deg ut og gå en god tur uansett vær - og ta en varm dusj eller et bad når du kommer tilbake. Deilig. Støtter ellers det første svaret også, mange gode forslag. Anonymkode: 1027c...25b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Først og fremst, hold deg unna sosiale medier! Du blir bare lei deg fordi du ikke klarer å se at det som legges ut kun er solsiden av tilværelsen til folk. Ellers har du fått gode tips over her. Lykke til. Anonymkode: eb69c...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 En ting til - unngå alkohol! Det har en tendens til å sette lupe på følelsene, slik at vanskelige følelser virker mye større. Kjøp deg heller noe god te eller annet du liker å drikke Anonymkode: 1027c...25b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Legg lista lavt. Her bruker vi lang tid på å lese aviser og drikke te, gjør noe nyttig, går en tur, baker kanskje noe og lager noe godt å spise til kvelden, ser en film og strikker. Husk at de som legger ut ting på some er bare et fåtall. De som bruker helga på å vaske badet, måke snø og lese ferdig ei bok poster ikke på nettet hva de gjør. Anonymkode: adc06...f9e
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Takker dere for gode tips! Og blir ikke alkohol og ingen sosialemedia. Skal prøve meg på tur uansett vær, pynte litt til adventstiden. Og prøve å kose meg. Ba en venninne på besøk, men det passet ikke. Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Takker dere for gode tips! Og blir ikke alkohol og ingen sosialemedia. Skal prøve meg på tur uansett vær, pynte litt til adventstiden. Og prøve å kose meg. Ba en venninne på besøk, men det passet ikke. Anonymkode: 7263b...ef0 Høres bra ut Og siden det ikke passet med venninnen din så har du det å glede deg til en annen gang. God helg Anonymkode: 1027c...25b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Høres bra ut Og siden det ikke passet med venninnen din så har du det å glede deg til en annen gang. God helg Anonymkode: 1027c...25b Ja, får glede meg til det en annen gang 😊 Takk for det og god helg! Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 Du får en god helg hvis du slutter å maule på hvor mye finere alle andre har det. Du stiller rett og slett litt for høye krav til livet. Ingen har selskap og underholdning hver dag. Anonymkode: 78520...01d
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Kjøp deg en hund? Livet mitt ble ganske annerledes med hund. Må ut og gå flere ganger om dagen, koser om kvelden, ler og smiler av dens lek og ablegøyer. Akkurat nå ligger den på et pledd inntil låret mitt og sover, snorker lett. Det er vanskelig å ikke smile når man har en sånn liten lykkeklump ved sin side. Treffer mye mennesker også, folk du aldri har snakket med før skal plutselig stoppe og hilse på hunden, andre hundeeiere skal stoppe og snakke osv. Veldig sosialt med hund. Anonymkode: ba966...238
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #13 Skrevet 26. november 2021 Finn deg en mann og ha deilig sex med😛😛 Anonymkode: 6897e...69a
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #14 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Finn deg en mann og ha deilig sex med😛😛 Anonymkode: 6897e...69a Det hadde vært fantastisk, men hvor? Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #15 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Kjøp deg en hund? Livet mitt ble ganske annerledes med hund. Må ut og gå flere ganger om dagen, koser om kvelden, ler og smiler av dens lek og ablegøyer. Akkurat nå ligger den på et pledd inntil låret mitt og sover, snorker lett. Det er vanskelig å ikke smile når man har en sånn liten lykkeklump ved sin side. Treffer mye mennesker også, folk du aldri har snakket med før skal plutselig stoppe og hilse på hunden, andre hundeeiere skal stoppe og snakke osv. Veldig sosialt med hund. Anonymkode: ba966...238 Så kos med hund da. De er fine, men pga alergier og annet som gjør at det ikke er så lett blir det ikke hund på meg. Er ikke tvil om at det er mye selskap i en hund. Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #16 Skrevet 26. november 2021 Nå blir det pizza og serie her. Anonymkode: 7263b...ef0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #17 Skrevet 26. november 2021 Altså, nå før jul er det jo en million ting å gjøre, helga strekker ikke til! Nesten sånn at jeg er redd for at noen skal ta kontakt for noe hyggelig. Anonymkode: 41a49...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå