Gå til innhold

Hva tenker dere om gavesett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt gavesett med dag og nattkrem + gavesett med hånd og fotkrem til min mor. Grei gave? 

Anonymkode: 485df...c8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig en grei gave om du tror det passer din mor!

Anonymkode: b6c6c...341

Skrevet

Deilig å få! Fin gave.

Anonymkode: ab19a...519

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for det! 🙂 

Anonymkode: 2c205...8b2

Skrevet

Grei gave, men ikke stort mer enn det.

Anonymkode: 425fb...be7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Grei gave, men ikke stort mer enn det.

Det er en fin gave. Folk er så kravstore. Jammen vanskelig å finne på ting som skal være bra nok.

Anonymkode: b1a41...3d9

Skrevet

Om du vet at det er et merke og en duft hun liker, så er det flott gave. Jeg får sånt innimellom av noen i familien som vet at jeg ikke tåler parfyme, men de driter i det, så her gis sånt rett videre om det ikke kan byttes. 

Anonymkode: a0618...3b9

Skrevet

Jeg ville ikke selv vært så begeistret inni meg, fordi jeg ikke liker parfymerte produkter og bruker særdeles lite body lotion.. 

Men sikkert andre som liker slikt

Anonymkode: 9799d...2f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er en fin gave. Folk er så kravstore. Jammen vanskelig å finne på ting som skal være bra nok.

Anonymkode: b1a41...3d9

Nå ble det vel spurt om hva vi tenker om det, og det var det jeg svarte på også.

At du tenker noe annet er greit, men det er ikke en fin gave for alle. 

Skrevet

Det er en fin gave. Jeg har kjøpt en pen eske med håndkrem og såpe fra en hudpleiesalong til min søster

Anonymkode: 640f1...2b3

Skrevet

Det er sikkert noen som blir glade for det. Mange liker jo sånt. Hos meg hadde det gått i søppla.

Anonymkode: 5d3d2...0bd

Skrevet

Jeg blir ikke glad for gavesett. Jeg har faste produkter som jeg bruker. Synes også det er en ganske upersonlig gave, med mindre man vet at personen liker akkurat disse produktene.

Anonymkode: a973a...8f1

Skrevet

Glad på utsiden, det er jeg alltid når jeg åpner gaver, men står ganske langt ned på ønskelisten. Hadde satt mye større pris på forbruksvarer som kan spises eller drikkes :)

Anonymkode: f0930...45f

Skrevet

Dersom hun liker dette er det en flott gave. Jeg hadde ikke satt pris på det fordi jeg ikke bruker noen av disse tingene, med unntak av en bestemt dagkrem fra apoteket. Da hadde jeg faktisk satt større pris på en pakke med favorittsjokoladen min.

Anonymkode: f7d73...d34

Skrevet

Hvis kremene var tilpasset meg, at giver vet hva jeg liker,  så hadde jeg blitt veldig takknemlig. 

Anonymkode: 5bf01...443

Skrevet

Hadde kun brukt det om det var produktene jeg til vanlig bruker. Har veldig sensitiv hud som reagerer på mye rart. Andre produkter gis videre. Har en hel kasse med regiftig-gaver 😅

Anonymkode: 76fe4...65f

Skrevet

Personlig har jeg veldig sart hud og det er lengt i fra alle merker jeg kan bruke.
Dersom det hadde vært et merke jeg kan bruke hadde jeg blitt veldig glad for det :)

Anonymkode: 274dc...89c

Skrevet

Om det er produkter din mor bruker, så er det helt klart en super gave. 

Anonymkode: df058...2b5

Skrevet

Jeg elsker å få slikt!!

Anonymkode: cd4b0...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...