Kira Skrevet 25. november 2021 #1 Skrevet 25. november 2021 På min foreløpige liste står krydderkake, serinakaker, pepperkaker og cookies. Barna baker alltid berlinekranser og brune pinner med besteforeldre. Kransekake og smultringer kjøper jeg. Mulig jeg må gå for noe mer, men usikker på hva. Hvilke har du på din liste?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #2 Skrevet 25. november 2021 Colakaker Risboller Sjakkruter Pepperkaker Anonymkode: 22696...476
☆☆☆ Skrevet 25. november 2021 #3 Skrevet 25. november 2021 Brune pinnar Julemannar Havreflarn Kokoskransar Konfektkaker Kanskje eit par sortar til, eg tenkte kanskje å prøve meg på rosettbakkels. Og så er eg glad i Goro.
amandine Skrevet 25. november 2021 #4 Skrevet 25. november 2021 Fruktkake Pepperkaker og pepperkakehus, samme deigen Peppernøtter Berlinerkranser Marvposteier Kransekake Gule bomber Oj. Det var 7! Og så får vi krumkaker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Gule bomber, pepperkaker, sjakkruter, smultringer, colapinner, krumkaker. Mulig det også blir marrengstopper (? husker ikke hva det heter), risboller og kokosmakroner. Har også lyst til å lage lemse, men får se om det blir tid. Elsker å tjone på kjøkkenet i førjulstida (resten av året er jeg IKKE glad i kjøkkenting 🤪), lager ikke så store porsjoner, men no blir laget flere ganger da det går tomt 😍, ser jo ut som jeg er den husmora, meeen tar igjen i desember ettersom det er eneste måneden jeg elsker å være på kjøkkenet 🤣 Anonymkode: a2c61...d18
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #6 Skrevet 25. november 2021 Pepperkaker og sjokoladekjeks Anonymkode: 0042c...2b5
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Pepperkaker, kakemenn og bordstabler, hvert fall. Det er favorittene, men kanskje jeg lager noe nytt i år Anonymkode: 2d115...74c
Spurvugla Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Teller lussekatter? Ellers pleier jeg å bake, pepperkaker, sjokoladekranser og sandnøtter og kanskje en kryddekake eller en annen formkake.
sug lut Skrevet 25. november 2021 #9 Skrevet 25. november 2021 Vaniljedrømmer, døler, håkonskaker, pepperkaker, brune pinner, tre specier, shortbread, strull, kokosmakroner. Og så koke smultringer, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #10 Skrevet 25. november 2021 Havreflarn Brune pinner Ristopper Pepperkaker Pop tarts med bringebær Kransekake Søsterkake/julekake Gubben lager krumkaker Så må jeg bake en delfiakake til en gammelonkel, det er det beste han vet så det er det han ønsker seg til jul Anonymkode: 6ac8e...819
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #11 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Havreflarn Brune pinner Ristopper Pepperkaker Pop tarts med bringebær Kransekake Søsterkake/julekake Gubben lager krumkaker Så må jeg bake en delfiakake til en gammelonkel, det er det beste han vet så det er det han ønsker seg til jul Anonymkode: 6ac8e...819 Glemte kokosmakroner, det må vi ha. Anonymkode: 6ac8e...819
MammantilNurket Skrevet 25. november 2021 #12 Skrevet 25. november 2021 Lussekatter til Lucia og en runde pepperkaker eller to. Vi er ikke så veldig glade i kaker, men jeg kommer nok til å kjøpe inn en julekake eller to i løpet av desember.
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2021 #13 Skrevet 25. november 2021 Pepperkaker, sjakkruter, sjokoladekaramell, drømmer og cornflakesgodis. Sjakkruter og cornflakeesgodis er mine desiderte favoritter!
Kira Skrevet 25. november 2021 Forfatter #14 Skrevet 25. november 2021 tante grusom master of law skrev (10 minutter siden): Pepperkaker, sjakkruter, sjokoladekaramell, drømmer og cornflakesgodis. Sjakkruter og cornflakeesgodis er mine desiderte favoritter! Jeg har aldri hørt om cornflakesgodis før. Hvordan lager man det?
tante grusom master of law Skrevet 25. november 2021 #15 Skrevet 25. november 2021 Kira skrev (49 minutter siden): Jeg har aldri hørt om cornflakesgodis før. Hvordan lager man det? Jeg lager noe ala dette, men har også litt havregryn i. https://www.kokaihop.se/recept/cornflakes-kakor
Kira Skrevet 25. november 2021 Forfatter #16 Skrevet 25. november 2021 tante grusom master of law skrev (5 minutter siden): Jeg lager noe ala dette, men har også litt havregryn i. https://www.kokaihop.se/recept/cornflakes-kakor Takk 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #17 Skrevet 25. november 2021 skal lage risboller kokosboller pepperkaker kakemenn sarah bernard krumkaker corneflakes med melkesjokolade og muligens litt godteri og karameller Anonymkode: 8da2d...63f
Iiiiik Skrevet 26. november 2021 #18 Skrevet 26. november 2021 Pepperkaker https://www.detsoteliv.no/oppskrift/chocolate-crinkle-cookies Brune pinner Sarah Bernard Seige kanelcookies I tillegg lager jeg mye godteri og konfekt
HeiteH Skrevet 26. november 2021 #19 Skrevet 26. november 2021 Julekaker: Gule bomber, Sarah Bernard, pepperkaker, hvite kakemenn, sjokoladekjeks. Konfekt og annet: tykklefser, karameller, mozartkuler, rundstykker, skillingsboller, rocky road.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #20 Skrevet 26. november 2021 Pepperkaker kakemenn sandnøtter og så får vi tyske skiver av pappaen min😍 Anonymkode: d4ddc...db1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå