Gå til innhold

Black friday. Tips til gode tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk😊

Anonymkode: fd1b2...ce9

Skrevet

Det kommer vel an på hva du er på jakt etter? Jeg har kjøpt gavesett fra boots apotek, håndholdt støvsuger fra NetOnNet og morgenkåpe fra kashmina i dag på tilbud.

Skrevet

Det beste tibudet, som du sparer mest på, er å ikke kjøpe noe du ikke trenger.

Anonymkode: d952a...a22

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er sant, men er jul + har fått rabatter på varer jeg faktisk skal ha oh bruker. 

Anonymkode: 69b15...ce6

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det er sant og det tror jeg mange burde tenkt mer på. For min del så jeg for eksempel på støvsugeren jeg kjøpte i dag både i sommer og for fjorten dager siden. Jeg sparte 400 kroner på å kjøpe den i dag. 

Skrevet
amandine skrev (6 timer siden):

Det kommer vel an på hva du er på jakt etter? Jeg har kjøpt gavesett fra boots apotek, håndholdt støvsuger fra NetOnNet og morgenkåpe fra kashmina i dag på tilbud.

Gavesett fra Boots har jeg også kjøpt i dag. Og jeg hadde jo kjøpt uansett, skal gis bort til jul, så alt man sparer er fint. 

Så har jeg kjøpt noen basisplagg til jobbgarderoben.mee avslag. 

Anonymkode: fa3e9...41f

Skrevet

I går fikk jeg 40% på deodoranten jeg bruker så kjøpte flere. I morgen har butikken jeg kjøper såpe, tabletter osv 25% på hele butikken. 

Anonymkode: 69b15...ce6

Skrevet

Så mange tullesvar her om at det lureste er å ikke kjøpe noe! Jeg hadde tenkt å betale 4000 kr for yale doorman på Elkjøp,men nå under black week så fant jeg den til 2700 kr! Så har spart mye penger jeg. 

Anonymkode: 3fd62...c53

Skrevet

Jeg har kjøpt barnevogn og støvsuger på tilbud. Er også på utkikk etter tørketrommel. Kanskje også kaffemaskin hvis jeg kommer over et godt tilbud. Dette er ting vi trenger og jeg har sett etter lenge, men avventet til black friday for bedre pris. (Kaffemaskin trenger vi strengt tatt ikke, men har siklet etter det i flere år 😁)

Anonymkode: f4b20...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...