mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2021 #26 Skrevet 25. november 2021 Stort sett 2 ganger pr dag. Ungene det samme . De dusjer også noen ganger 3 ganger hver dag. ( gym, valgfag gym og trening på samme dag).
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #27 Skrevet 25. november 2021 Dusjer hver kveld fordi jeg liker å legge meg ren. Jeg syns det høres ekkelt og uhygienisk ut å bare dusje to ganger i uken. Grøsser ved tanken på det sengetøyet som man ligger og gnur skitten i🤢 Anonymkode: b7d32...f54
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #28 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Dusjer her søndag og onsdag. Synes du det er nok? Hvor ofte dusjer du? Anonymkode: 05383...1f7 🤢🤢🤢🤢selvfølgelig er ikke det nok Anonymkode: ca8b0...a7c
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #29 Skrevet 25. november 2021 Men hva er vitsen med å dusje så sjelden? Spørsmålet gjelder ikke de få som får store helseplager av vann på kroppen, men alle dere andre? Hva er tanken bak at det holder å gnu en klut på strategiske steder i stede for å ta to min i dusjen? Anonymkode: b7d32...f54
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #30 Skrevet 25. november 2021 Jeg dusjer bare mandag og torsdag. Bruker heller ikke klut andre dager. Har aldri hørt mannen klage på de 8 årene vi har vært sammen, og han er typen som sier ifra. Barna eller vennene mine har heller aldri sagt noe. Jeg svetter veldig lite. Er ikke alle som trenger å dusje 2 ganger daglig. Ikke er det bra for huden heller. Folk er forskjellige. Anonymkode: f5a6e...a11
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #31 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men hva er vitsen med å dusje så sjelden? Spørsmålet gjelder ikke de få som får store helseplager av vann på kroppen, men alle dere andre? Hva er tanken bak at det holder å gnu en klut på strategiske steder i stede for å ta to min i dusjen? Anonymkode: b7d32...f54 Hva er vitsen med å dusje så ofte? Det er overhodet ikke nødvendig. Huden og håret får det mye bedre uten dusjing hver dag. Strømregninga har også godt av det, for ikke å snakke om miljøet. Anonymkode: 33501...58e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2021 #32 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva er vitsen med å dusje så ofte? Det er overhodet ikke nødvendig. Huden og håret får det mye bedre uten dusjing hver dag. Strømregninga har også godt av det, for ikke å snakke om miljøet. Anonymkode: 33501...58e Det handler vel aller mest om livet man lever. Hvor aktiv man er, hvor mye man trener , hvordan jobb man har osv. For min og ungenes del er det helt naturlig å dusje etter trening feks. Jeg løper hver dag og ungene trener omtrent hver dag eller de dusjer etter gym. Utover dette kommer velvære følelsen av en deilig dusj.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #33 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg dusjer bare mandag og torsdag. Bruker heller ikke klut andre dager. Har aldri hørt mannen klage på de 8 årene vi har vært sammen, og han er typen som sier ifra. Barna eller vennene mine har heller aldri sagt noe. Jeg svetter veldig lite. Er ikke alle som trenger å dusje 2 ganger daglig. Ikke er det bra for huden heller. Folk er forskjellige. Anonymkode: f5a6e...a11 Trener du ikke? Anonymkode: e34eb...561
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #34 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Trener du ikke? Anonymkode: e34eb...561 For et merkelig spørsmål… tror du hundre prosent av den voksne befolkningen trener? Og/eller tenker du at hundre prosent av den voksne befolkninga trener mer enn to ganger i uka? Anonymkode: 2de4f...ddf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #35 Skrevet 25. november 2021 Hver dag. Håret ca annenhver dag. I ferier kan jeg klare meg fint uten dusj på hytta men en dusj hver morgen er en deilig start på dagen. Særlig nå når soverommet er så kaldt, kroppen får sjokk av å stå opp. Anonymkode: 63bb4...814
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #36 Skrevet 25. november 2021 Kommer jo helt an på. Jeg er ufør etter en ulykke. Ikke hver dag jeg orker å dusje. Men det kan bli 5-6 dager i uka. Pga sykdom kan jeg bli svett. Min mormor dusjer én gang i uka. Hun blir jo ikke svett, er ikke ute i byen osv. Hun er mye i ro inne. Så jeg synes ikke det er rart hvis folk dusjer 1 eller 8 ganger i uka. Kommer jo an på. Anonymkode: 60ee8...05b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #37 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg er en sånn som dusjer hver dag. Føler meg ufresh og trøtt om jeg ikke går i dusjen om morgenen. Dere som dusjer to ganger (virkelig??) I uka; Føler du deg ikke skitten og ekkel? Anonymkode: 3a99f...57f Hadd de følt seg skitten eller ekkel, hadde de jo fusket flere ganger. Sier seg jo selv. Anonymkode: 60ee8...05b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #38 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): For et merkelig spørsmål… tror du hundre prosent av den voksne befolkningen trener? Og/eller tenker du at hundre prosent av den voksne befolkninga trener mer enn to ganger i uka? Anonymkode: 2de4f...ddf Jeg vil tro at de fleste voksne ønsker i holde seg i aktivitet/trene regelmessig ja. Anonymkode: e34eb...561
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #39 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har noen ganger sett mennesker med skikkelig fett og ekkelt hår som virkelig burde vasket det, men mitt ser bra ut. Anonymkode: 05383...1f7 Barnet mitt vasker håret ofte, blir fett av all shampo. 😬 Så det er ikke alltid det er mangel på hårvask altså. Anonymkode: 60ee8...05b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #40 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil tro at de fleste voksne ønsker i holde seg i aktivitet/trene regelmessig ja. Anonymkode: e34eb...561 Men det var ikke det jeg spurte om. Jeg spurte om du tror alle voksne mennesker trener, og/eller om alle voksne mennesker trener mer enn to ganger i uka. Anonymkode: 2de4f...ddf
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #41 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Men hva er vitsen med å dusje så sjelden? Spørsmålet gjelder ikke de få som får store helseplager av vann på kroppen, men alle dere andre? Hva er tanken bak at det holder å gnu en klut på strategiske steder i stede for å ta to min i dusjen? Anonymkode: b7d32...f54 Anbefaler å lese litt om kroppens naturlige bakterieflora. Det foregår en aldri så liten krig på og i kroppen din hver eneste dag. Hvis du gjør handlinger som reduserer de bakteriene som gagner kroppen din godt, vil det gi bedre forhold for det du ikke ønsker. Mye såpe i underlivet kan gi oppblomstring av sopp og bakterier, noe som igjen kan gi ubalanse og lukt. Det kan også irritere huden, gjøre den tørr og at du flasser mye. En kropp med velfungerende bakterieflora gir god helse og beskyttelse 👍🏻 Anonymkode: 6f729...d36
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 25. november 2021 #42 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hver dag. Håret ca annenhver dag. I ferier kan jeg klare meg fint uten dusj på hytta men en dusj hver morgen er en deilig start på dagen. Særlig nå når soverommet er så kaldt, kroppen får sjokk av å stå opp. Anonymkode: 63bb4...814 Ja! Beste starten på morgenen det! En varm dusj og en stor kopp kaffe før resten av huset våkner.. blir ikke bedre start på dagen😊
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #43 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Trener du ikke? Anonymkode: e34eb...561 Nei Anonymkode: f5a6e...a11
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #44 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Jeg vil tro at de fleste voksne ønsker i holde seg i aktivitet/trene regelmessig ja. Anonymkode: e34eb...561 Feil Anonymkode: f5a6e...a11
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #45 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Feil Anonymkode: f5a6e...a11 De fleste… Anonymkode: e34eb...561
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #46 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Du tuller? Men er du ikke mer aktiv? Trener feks? Uansett, voksne mennesker som kun dusjer 2 ganger per uke er bare ekkelt Anonymkode: b2c37...433 Mulig du er ekkel, men det betyr ikke at andre er det. Og mulig HI troller, men jeg dusjer også 2 ganger i uka. Er ikke ekkel av den grunn, man kan stelle seg og ha god hygiene uten å dusje. Jeg jobber, er sosial, jeg dager. Hadde nok fått beskjed om jeg luktet dritt. Anonymkode: 0f0b4...72b
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #47 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er en sånn som dusjer hver dag. Føler meg ufresh og trøtt om jeg ikke går i dusjen om morgenen. Dere som dusjer to ganger (virkelig??) I uka; Føler du deg ikke skitten og ekkel? Anonymkode: 3a99f...57f Nei. Anonymkode: bc68d...848
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #48 Skrevet 25. november 2021 Dusjer annen hver dag. Anonymkode: 94f5d...b71
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #49 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg dusjer bare mandag og torsdag. Bruker heller ikke klut andre dager. Har aldri hørt mannen klage på de 8 årene vi har vært sammen, og han er typen som sier ifra. Barna eller vennene mine har heller aldri sagt noe. Jeg svetter veldig lite. Er ikke alle som trenger å dusje 2 ganger daglig. Ikke er det bra for huden heller. Folk er forskjellige. Anonymkode: f5a6e...a11 Er ikke bare svette som lukter. Krydderet i maten og omgivelsene setter også lukt. Anonymkode: 4332d...1c6
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #50 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hva er vitsen med å dusje så sjelden? Spørsmålet gjelder ikke de få som får store helseplager av vann på kroppen, men alle dere andre? Hva er tanken bak at det holder å gnu en klut på strategiske steder i stede for å ta to min i dusjen? Anonymkode: b7d32...f54 Det tar jo ikke to minutter da. Det tar mye mer tid. Anonymkode: 57501...ea4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå