Gå til innhold

Hvor ofte dusjer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjer her søndag og onsdag. 

Synes du det er nok? Hvor ofte dusjer du? 

Anonymkode: 05383...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minst annenhver dag, men oftest hver dag 

Jeg synes to ganger i uka er for sjelden for et voksent menneske. 

Anonymkode: eef3b...90a

Skrevet

Jeg dusjer kroppen hver dag. Vasker håret 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 30413...609

Skrevet

Dusjer hver dag og vasker håret 

Anonymkode: d1da4...3a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Du tuller?

Men er du ikke mer aktiv? Trener feks? Uansett, voksne mennesker som kun dusjer 2 ganger per uke er bare ekkelt 

Anonymkode: b2c37...433

Skrevet

Dusjer hver morgen. I tillegg etter trening.

Skrevet

Hver dag som regel. Hender jeg ikle dusjer på søndager om vi har daffesøndag eller skal tidlig opp på kamp

Anonymkode: fde9d...f2f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Du tuller?

Men er du ikke mer aktiv? Trener feks? Uansett, voksne mennesker som kun dusjer 2 ganger per uke er bare ekkelt 

Anonymkode: b2c37...433

Jeg dusjer også to ganger i uken. Vasker meg hver dag. Jeg trener og er aktiv. Lukter lite. Min mann må dusje hver dag, han lukter.

Anonymkode: bc68d...848

Skrevet

Jeg dusjer også to ganger i uka, men vasker meg selvsagt de andre dagene og bruker bidet. Om jeg har gjort noe som gjør at jeg svetter eller blir skitten så dusjer jeg selvfølgelig en ekstra gang. 

Anonymkode: 0811b...51e

Skrevet

Skikkelig dusj omtrent så ofte som deg (vakse håret) 

Ellers hvis jeg har vært skikkelig aktiv og er svett. Nå ble det lite trening siste tiden, så vasker meg, men ikke dusj utenom ved hårvask. 

Anonymkode: 6f729...d36

Skrevet

Trener ikke noe nå. Dusjer om jeg gjør det eller hårsår tur/fjellet. 

Vasker meg hver dag, 

Skrevet

I snitt to ganger i uka her også, håret vaskes annenhver dusj, altså en gang i uka. 
Klutvask under armene og i underlivet hver dag. 

Jeg har myk og fin hud, har ikke fett hår, og lukter godt, så bare ro reka, dere som får helt fnatt av noen som gjør ting annerledes enn dere. 

Det er dessuten en konstruert virkelighet at man «må» dusje hver dag. Ingen er tjent med det; verken huden din, håret ditt eller miljøet. En gang i uka er egentlig nok. 

Anonymkode: 33501...58e

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

I snitt to ganger i uka her også, håret vaskes annenhver dusj, altså en gang i uka. 
Klutvask under armene og i underlivet hver dag. 

Jeg har myk og fin hud, har ikke fett hår, og lukter godt, så bare ro reka, dere som får helt fnatt av noen som gjør ting annerledes enn dere. 

Det er dessuten en konstruert virkelighet at man «må» dusje hver dag. Ingen er tjent med det; verken huden din, håret ditt eller miljøet. En gang i uka er egentlig nok. 

Anonymkode: 33501...58e

Enig med deg. Bra for strømregningen og ikke minst huden. De tørre flekkene jeg fikk på armer og bein hver vinter forsvant sammen med hyppig dusj og bruk av mye såpe. 

Skrevet

Jeg er en sånn som dusjer hver dag. Føler meg ufresh og trøtt om jeg ikke går i dusjen om morgenen. Dere som dusjer to ganger (virkelig??) I uka; Føler du deg ikke skitten og ekkel?

Anonymkode: 3a99f...57f

Skrevet

Både jeg og ungene på 13 og 17 dusjer annenhver dag

Anonymkode: b2441...14a

Skrevet

To ganger i uken.

Er blitt mye mindre plaget av eksem etter at jeg dusjet mindre. 

Anonymkode: eddcf...8e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Jeg er en sånn som dusjer hver dag. Føler meg ufresh og trøtt om jeg ikke går i dusjen om morgenen. Dere som dusjer to ganger (virkelig??) I uka; Føler du deg ikke skitten og ekkel?

Nei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Nei, hadde jeg gjort det hadde jeg dusjet oftere. 

Skrevet

Har noen ganger sett mennesker med skikkelig fett og ekkelt hår som virkelig burde vasket det, men mitt ser bra ut. 

Skrevet

Dusjer hver kveld. Kan hoppe over en gang hvis jeg har fri og bare skal være hjemme.

Anonymkode: 4332d...1c6

Skrevet

Prøver å begrense det til annenhver dag. Vasker håret to ganger i uka, og ellers skyller jeg bare kjapt av meg hvis jeg f.eks har svettet mye, hatt sex eller sølt noe.

Hvis jeg bare går hjemme en helg kan jeg fint gå to-tre dager uten å dusje. 

Anonymkode: 23825...f6e

Skrevet

Kommer an på hva jeg gjør og om kjæresten er hos meg. Dusjer mer når vi er sammen, pga sex, og mindre ellers. Er hjemmeværende, derfor ikke fullt så nøye, såfremt jeg ikke skal noe spesielt da. 

Så de ukene kjæresten er her dusjes det hver dag, mens ellers kan det gå to tre dager mellom om jeg ikke skal noe. 

Anonymkode: 2bbff...e8a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Virkelig ikke nok med dusj 2 ganger i uken.

Dusjer hver dag. Alltid.

Anonymkode: 3e94e...f9c

Skrevet

Ikke veldig mye trening og bevegelse på dere som kun dusjer 2 ganger i uken vel?

Anonymkode: 3e94e...f9c

Skrevet

Dusjer hver dag etter jobb. Har jeg friperiode dusjer eller bader jeg minimum annenhver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...