Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Før brukte jeg 3-4 minutter med en vibrator før jeg var ferdig, nå tar det opptil 20 min. Den er veldig kraftig. Kan jeg ha vent meg med denne styrken slik at det når tar lengre tid å oppnå samme effekt? Kan jeg venne meg av med det igjen evt? Er utrolig frustrerende 🙄 Anonymkode: a1f45...b3b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Ja. Om du har brukt den mye på kraftig vibrasjon, så blir du mindre følsom. Legg den vekk og bruk bare fingrene eller dusjen i noen måneder. Anonymkode: 34584...207
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Ja, det kan du. Sansynlig vis kan det bli vanskeligere for deg å få orgasme med en mann også. Anonymkode: adaab...939
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #5 Skrevet 25. november 2021 Å. Var det jeg tenkte 😑 mente å ha hørt noe sånn før. Godt poeng med batteri, for jeg bruker lang tid om batteriet ikke er nytt. Men nå er det samme om batteriet er nytt, det skjer selv om den fungerer på max nivå. Anonymkode: a1f45...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå