Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Jobber han ekstra med eks innleveringer selv om de får tid på skolen? Tar han frem og jobber ekstra? Anonymkode: 7a9d1...633
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Har en i 8 og 10 . Begge er opptatt av å få gode resultater og gjør frivillig det som trengs for å få gode karakterer. Alt oppleves ikke like gøy , men de vet at de bør/må ta tak i det. Noen fag må jobbes med ( som stiler og lignende oppgaver) og fag som naturfag, gym, matte, spansk og samfunnsfag går mye av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 På ingen måte. Han gjør det han må gjøre, og ikke mer. Har hundre andre ting som er viktigere, og selv om han hører hva vi sier om hvordan innsatsen nå påvirker fremtidige muligheter så tror jeg ikke han klarer å omsette det til faktisk innsats. Anonymkode: 50b07...a32
TinaK 1990 Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): På ingen måte. Han gjør det han må gjøre, og ikke mer. Har hundre andre ting som er viktigere, og selv om han hører hva vi sier om hvordan innsatsen nå påvirker fremtidige muligheter så tror jeg ikke han klarer å omsette det til faktisk innsats. Anonymkode: 50b07...a32 Min sønn du beskriver her😅😅 Håper det handler om modning!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Sønn 1: Nei, aldri (har adhd) Sønn 2: Ja, innimellom. Sønn 3: Ja, han er veldig dedikert, og får også karakterer deretter. Han går i 9.klasse nå. Anonymkode: 7c2d3...85a
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Har to gutter, begge på vgs nå. Ingen av dem gjorde mer enn de absolutt måtte på ungdomsskolen, aldri lest til en prøve... Begge gikk ut av ungdomsskolen med rett under 4 i snitt. Begge gikk yrkesfag og modnet veldig. Eldste tar påbygg nå og ligger stort sett på 5, yngste går i 2.klasse tømrer og har både 5 og 6, så innsatsen på ungdomsskolen er forlengst glemt. Nå er skolen både mer spennende, og de har mye større motivasjon. Anonymkode: 90e39...632
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #7 Skrevet 25. november 2021 Visse fag engasjerer ham mye, andre lite. Dessverre er han så perfeksjonist at han ikke kan avlevere et halvgodt arbeid, selv ikke i de fagene som kjeder ham. Det er et helvete å være i samme hus med en som er så ambisiøs omkring ting han misliker sterkt. Det er nesten verre enn når jeg selv baker festkaker - noe jeg verken kan eller liker - og står og banner på kjøkkenet med en visp i den ene hånden og et steketermometer i den andre... Anonymkode: 17251...491
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #8 Skrevet 25. november 2021 Har tvillinger som går i 9 klasse, og er super forskjellig.. Han ene lider nesten av flink gutt sydrom, han er nesten for nøye og har forløpig bare 5ere og 6ere, tvillingbroren derimot, gidder lite, ikke gjøre lekser, øve til prøve og slik, han har 2ere og 3 ere og sier at han skal ta et friår før videregående Anonymkode: a0ad8...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå