Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Flyttet inn i ei "nyoppusset" leilighet for 4 dager siden..det første jeg la merke til var at det kryr av skrukketroll i første etasje der hvor soverommene og badet er. Dette ga jeg beskjed om til huseier samme dagen som vi flyttet inn, huseier skulle ta kontakt med skadedyr firma for å spørre hva man kunne gjøre med det. Og i mellomtiden fikk jeg beskjed om å sette på mye varme..dette fører jo til større strømregning. Vi har siden vi flyttet inn for 4 dager siden vært så plaget med disse ekle skrukketrollene at vi har vurdert å sove på sofaen i 2 etg. (Vi har hatt dem i senga også på natta) 😱 i går la jeg merke til at det legger seg vann på innsiden av alle vinduene i leiligheten..både oppe og nede..er meget fuktig oppe også..som igjenn fører til at klærne våre ikke tørker ordentlig. Jeg har varmepumpe oppe og har de siste dagene vært helt nødt til å ha den på hele tiden for at det skal være litt mindre fuktig..dermed økte strømutgifter. Kan jeg kreve litt avslag i husleie frem til dette har blitt fikset? Anonymkode: e2d4c...9b1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 Skrukketroll kommer fra fuktig jord, er der ikke drenert rundt huset og et underetasjen helt eller delvis under bakken? Hør om du kan låne/leie en fuktighetsmåler i malebuikken eller noe. Det er ikke bare bare å fikse det med skrukketroll. Her måtte vi drenere (har skråtomt så underetasjen er kjeller innerst og vanlige store vinduer fremme) Fukt i vinduene blir der gjerne om det ikke er god nok lufting. Anonymkode: fe64f...0ca
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Ville sagt opp og flyttet på flekken og krevd husleie tilbake. Dette er jo ikke bare å fikse i en fei. Anonymkode: 3780c...985
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 Nå har vi ingen plass å flytte umiddelbart til så vi blir jo pent nødt til å bli boende hær ihvertfall til vi finner noe annet 🙄 underetasjen er ikke hverken helt eller delvis under bakken Anonymkode: e2d4c...9b1
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Ugg, det hørtes helt jævlig ut. Det må jo være noe feil med huset hvis dette skjer? Det der ville vært uaktuelt. Ville definitivt flyttet Anonymkode: e5b66...f28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå