Gå til innhold

Gruer meg til jobb...si det til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en liten arbeidsplass tett på ledelsen. Sjefen behandler meg skikkelig dårlig og jeg merker at jeg gruer meg til å gå på jobb. Sover ikke og helgene er ødelagt for alt jeg tenker at mandag og jobb nærmer seg. Vurderer å gå til legen og si det slik at det er dokumentert et sted i tilfelle det skulle bli en sak senere? Ikke mye kjekt å sitte på jobb å grine bak lukka dører.

Anonymkode: d09bc...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg jobber på en liten arbeidsplass tett på ledelsen. Sjefen behandler meg skikkelig dårlig og jeg merker at jeg gruer meg til å gå på jobb. Sover ikke og helgene er ødelagt for alt jeg tenker at mandag og jobb nærmer seg. Vurderer å gå til legen og si det slik at det er dokumentert et sted i tilfelle det skulle bli en sak senere? Ikke mye kjekt å sitte på jobb å grine bak lukka dører.

Du kan godt nevne det for legen, men jeg vil jo heller anbefale deg å ta en prat med verneombudet på arbeidsplassen din. Lag deg også en egen logg, slik at du har dokumentert alle hendelser med din leder. Det er enda viktigere å ha til en eventuell sak.

Anonymkode: dde00...dbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Du kan godt nevne det for legen, men jeg vil jo heller anbefale deg å ta en prat med verneombudet på arbeidsplassen din. Lag deg også en egen logg, slik at du har dokumentert alle hendelser med din leder. Det er enda viktigere å ha til en eventuell sak.

Anonymkode: dde00...dbc

Jeg kan ikke det da de er bestevenner.

Skrevet

Først og fremst bør du si det til sjefen. Hva kan legen gjøre med det uten at sjefen får vite det?

Anonymkode: e3b90...5fe

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Først og fremst bør du si det til sjefen. Hva kan legen gjøre med det uten at sjefen får vite det?

Jeg har sagt det - tatt det opp mange mange mange ganger på en saklig måte, men det ender bare med kjeft og hyl uansett. Det har pågått i mange år.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har sagt det - tatt det opp mange mange mange ganger på en saklig måte, men det ender bare med kjeft og hyl uansett. Det har pågått i mange år.

Da er det nok best å skifte jobb.

Skrevet

Hva med å skifte jobb? 

Anonymkode: dbec7...69a

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hva med å skifte jobb? 

Anonymkode: dbec7...69a

Prøver på det, men bor på listen plass med høy arbeidsledighet. Søker på alt som er.

Skrevet

Snakk med legen ja. Så får du det dokumentert. Har du tillitsvalgt på jobben din som ikkje er bestevenn med sjefen? Om du er organisert kan du òg ringe til nivået over tillitsvalt på din arbeidsplass om du ikkje stoler på denne personen/meinar han eller ho er for tett på sjefen. Kven du kan kontakte finn du som regel ved å logge deg inn på nettsidene til forbundet ditt. 

Anonymkode: 2ee53...11a

Skrevet

Fortell legen!!! 

Anonymkode: 2d9b6...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...