Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #1 Skrevet 24. november 2021 Vi er nygifte og lurer på om det er vanlig å gi bilde for å eventuelt henge opp på vegg til foreldrene våre? Eller bare nøye seg med takkekort?🙈 Anonymkode: 665b8...1b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #2 Skrevet 24. november 2021 I min familie har alle brudebilder av barna på veggen. Men du må jo høre med dine, folk er forskjellige. Anonymkode: f1a1c...11e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #3 Skrevet 24. november 2021 Mange har jo det. Men umulig å vite om dine foreldre vil det. Har de konfirmasjonsbilde oppe da? Det er vel en god indikasjon. Anonymkode: 3ef7e...83e
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #4 Skrevet 24. november 2021 I min familie vet jeg ingen som har det på veggen. En tante har bilder i bokhylla, men de er ikke store, ca A6 format. Takkekort holder lenge. Anonymkode: 1be13...f6b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #5 Skrevet 24. november 2021 Min familie har bilder oppe fra både baby, første skoledag, konfirmasjon osv...hans familie har ikke det😅🙈 men føler det blir feil om bare mine får... Anonymkode: 665b8...1b3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #6 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Min familie har bilder oppe fra både baby, første skoledag, konfirmasjon osv...hans familie har ikke det😅🙈 men føler det blir feil om bare mine får... Anonymkode: 665b8...1b3 Spør dem på en måte som viser resekt for at de ikke er interessert i å ha sånt på veggen. Anonymkode: 1be13...f6b
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #7 Skrevet 24. november 2021 Både mine og mannens foreldre har masse slike bilder på veggene, så de fikk det selvfølgelig. Skjønner det er litt vanskeligere når det er foreldre som ikke har det. Tror bare dere må spørre rett ut altså, noen vil jo ikke ha hva som helst av rammer heller og da blir det litt vanskeligere. Du kan jo si noe sånt som: "Mine foreldre ønsker seg innrammet brudebilde av oss til å ha på veggen til jul, men dere har jo en helt annen stil enn dem så det er kanskje ikke noe som står på deres ønskeliste? Vil dere ha et lite album fra bryllupet isteden kanskje?" Anonymkode: 99c8b...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå