Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare for å si det, jeg har en milliard ting på hjemmebane som gjør at jeg rett og slett ikke har kapasitet til å lese/forstå/tenke/mene noe om alt som står. 

Men, jeg fikk moderna som dose 1 og 2, og har nå fått dato for dose 3, denne gang pfiezer. Jeg føler ikke jeg har rukket å ta stilling til om jeg «en gang» vil ta dose 3 før jeg har fått dato og klokkeslett nå. Jeg føler ikke jeg kan nok til å uttale meg, og jeg sliter virkelig med dagligdagse beslutninger pga endel ting. 

jeg mener jeg leste at de som opplevde blødningsforstyrrelser ble oppfordret til å vente med dose 3? 

what to do??

Anonymkode: fc77f...9e7

Fortsetter under...

Ja, de er blitt oppfordert til å vente. Jeg har og hatt blødningsforstyrrelser, og har ikke lyst på en ny runde med det. Så jeg heller mot å vente......tror jeg. Det er ikke aktuelt før etter jul for meg uansett, så har litt tid til å tenke på det. Er det du eller de som har valgt pfizer som 3 dose for deg?

Anonymkode: c74b9...3e1

Da tror jeg at jeg venter! Fikk tid 10 desember og føler det er i morgen, i mitt perspektiv. 

Ang spontanabort er det ingen fare for meg. Men det er besynderlig at en vaksine skal spille så stor rolle på hormonbalansen. 

fikk bare sms fra arbeidsgiver med tid, de valgte for meg. Er vel bare pfiezer som gis nå?

HI

Over 200 kvinner forteller TV 2 om alt fra kraftigere blødninger til endret syklus etter koronavaksinen. FHI og Legemiddelverket har fått svært mange slike meldinger – og sier det er første gang i Norge etter en vaksine.
https://www.tv2.no/a/14331467/

Anonymkode: 521d4...f81

Annonse

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Da tror jeg at jeg venter! Fikk tid 10 desember og føler det er i morgen, i mitt perspektiv. 

Ang spontanabort er det ingen fare for meg. Men det er besynderlig at en vaksine skal spille så stor rolle på hormonbalansen. 

fikk bare sms fra arbeidsgiver med tid, de valgte for meg. Er vel bare pfiezer som gis nå?

HI

Her jeg bor kan vi velge mellom moderna og pfeizer.

Anonymkode: c74b9...3e1

• Opprett ny...