Gå til innhold

Flere her med dotter i ørene? - Forkjølet?😖

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gode tips og triks for å åpne opp? Hvor lenge har du dotter?

Er fortsatt litt tett, og har hes stemme. Vart en uke i dag...

Men angående dotter ørene, er det hittil ingenting som hjelper🥴

Og det er ikke voks, bare så det er nevnt😊

Anonymkode: 9eecd...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er helt grusomt irriterende og slitsomt. Jeg har tinnitus i tillegg da, og den blir så mye høyere når jeg har dott i øret.

Vært forkjølet i over en uke, begynte forrige søndag. Dotten kom i midten av forrige uke, og første døgnet hørte jeg ingenting på det øret, var helt tett. Leste at det gjerne er en hevelse i øregangen som gir denne følelsen da, det skal jo være åpent gjennom der for luft/trykk, men så blir det tett

Håper virkelig det går over snart.

Jeg er ikke særlig tett i nesa eller snørrete lenger, men litt hes enda og hoster. Skikkelig seig denne forkjølelsen.

Anonymkode: f4e96...0e6

Skrevet

Prøvd med nesespray? 

Anonymkode: 688a0...384

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Ja, og det er helt grusomt irriterende og slitsomt. Jeg har tinnitus i tillegg da, og den blir så mye høyere når jeg har dott i øret.

Vært forkjølet i over en uke, begynte forrige søndag. Dotten kom i midten av forrige uke, og første døgnet hørte jeg ingenting på det øret, var helt tett. Leste at det gjerne er en hevelse i øregangen som gir denne følelsen da, det skal jo være åpent gjennom der for luft/trykk, men så blir det tett

Håper virkelig det går over snart.

Jeg er ikke særlig tett i nesa eller snørrete lenger, men litt hes enda og hoster. Skikkelig seig denne forkjølelsen.

Anonymkode: f4e96...0e6

Huff😔

Håper du slipper å gå sånn i dagene fremover. - Det er veeeldig irriterende.

God bedring

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Prøvd med nesespray? 

Anonymkode: 688a0...384

Har prøvd med 2 ulike nesespray, yoga😄, ansiktsmassasje, noe mot bihuleplager, blås og hold for nesa- trikset. Og ingenting er til hjelp🥴

Skrevet

Oh yes. Jeg mistet nesten hørselen på det ene øret, og det andre øret hørte jeg også dårligere på. Det tok 3 uker før det var tilbake til normalen. Jeg kunne ikke jobbe på covidrom på sykehuset, for når du skal ha hette, maske og skjold hadde jeg ikke sjans til å høre hva folk sa og leppelesing utgikk😅

Anonymkode: dd1b6...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...