Gå til innhold

Hvor mye veier du som er ca 1, 67 cm høy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg veier 70 kg

Anonymkode: 75474...937

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke se på bare vekt, for hvordan kroppen er skrudd sammen er minst like viktig.

Jeg og søsteren min er like høye, men vi har helt forskjellig kroppsfasong. Jeg har lange bein og "lange lår" som hun sier, liten rumpe og stor mage. Jeg legger på meg alt rundt midjen. Rumpa og låra er like tynne, med magen står rett ut som om jeg skulle vært gravid om jeg legger på meg.

Hun derimot har ganske korte ben, litt kraftigere lår og rumpe og veldig smal midje og lang rygg. Hun kan veie 15 kg mer enn meg og fremdeles ha smalere midje enn meg.

Veldig urettferdig synes jeg, hun bærer kiloene så mye penere enn meg, og ser slank ut med sin smale midje mens jeg på samme vekt ser tykk ut med min store mage.

Vi begge ligger gjerne mellom 60 og 70 et sted da, vi er i midten av 40 årene så vekten har gått litt opp og ned gjennom livet. Akkurat nå veier jeg 64 kg, slank men med litt rund mage.

Anonymkode: 57192...ccd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

74

Anonymkode: 17f41...6ca

Hvordan trives du med det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan trives du med det?

Trives ikke, er altfor tjukk og blubbete. Men dessverre ingenting å gjøre med.

Skrevet

69-70. Er imidlertid relativt slank med mye muskelmasse og mindre fett. Har helt flat og litt definert mage, slanke lår og armer, ingen celulitter.  Vekta sitter nok mye i muskulaturen hos meg. 

Anonymkode: 999ea...724

Skrevet

Litt høyere, men bare et par cm. 65

Anonymkode: c17b6...da5

Skrevet

56 kg, 1,65 m

Anonymkode: 3f622...8e2

Skrevet

80 kg her, tjukk og deprimert 

Anonymkode: 3d2dd...fd6

Skrevet

70 kg. Har gått opp 10 kg de siste to årene, og jeg blir deprimert når jeg ser alle klærne jeg ikke kan bruke (ennå). Dessverre har jeg lett for å spise mye og usunt når jeg er stresset og lei meg. Nå har jeg tatt grep. 

Anonymkode: d119e...d7a

Skrevet

170 høy, ca 57 kg. Ideelt bør jeg veie mellom 54-55. 

Anonymkode: 09743...0d4

Skrevet

59 kg. Veide 50 kg for et par år siden og kroppen min ser bedre ut nå ifølge mann, slekt og venner. Jeg er fornøyd rundt 56kg.

Anonymkode: 95029...38f

Skrevet

72. Klarer altså ikke å gå ned. 

Anonymkode: ed298...794

Skrevet

170 cm. 81 kg. Veide 108 for 10 mnd siden.

Anonymkode: dd1a5...557

Skrevet

169 og 80 kilo her

Anonymkode: c884e...868

Skrevet

74 kg.

Gikk opp 10 kg ved medisinstart for 2 år siden, og greide ikke gå ned igjen. Mye vann i kroppen, og nedsatt forbrenning. Har trappet ned noen styrken noen uker, og sluttet med medisinene for 3 uker siden, og har gått ned 3 kg uten å ha endret kosthold, så håper å kunne komme ned til 67-68 igjen.

Anonymkode: d5924...0b6

Skrevet

164 og ca 60 kg her.

Anonymkode: ba63f...5bb

Skrevet

168 og 79 kg. Veide 88 kg før jeg ble gravid for et år siden, så det er en stor forbedring fra da. Gikk ikke opp i vekt da jeg var gravid. Ønsker å gå ned til 70 kilo.

Anonymkode: c2610...f09

Skrevet

Jeg er litt lavere, 163 og veier 48 kg. 

Anonymkode: c9f70...1b6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

74 kg.

Gikk opp 10 kg ved medisinstart for 2 år siden, og greide ikke gå ned igjen. Mye vann i kroppen, og nedsatt forbrenning. Har trappet ned noen styrken noen uker, og sluttet med medisinene for 3 uker siden, og har gått ned 3 kg uten å ha endret kosthold, så håper å kunne komme ned til 67-68 igjen.

Samme skjedde med meg. Medisiner og lavt stoffskifte gjør det umulig å gå ned, så jeg kjemper for å holde på vekta jeg har og ikke gå mer opp. Jeg kan dessverre ikke slutte med medisinen, da den er livsnødvendig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Samme skjedde med meg. Medisiner og lavt stoffskifte gjør det umulig å gå ned, så jeg kjemper for å holde på vekta jeg har og ikke gå mer opp. Jeg kan dessverre ikke slutte med medisinen, da den er livsnødvendig.

Jeg starter med ny medisin i dag, og dessverre kan nok bivirkningene være de samme her og. Men jeg prøver å legge fokuset på helsa nå, ikke hva andre ser. Hvis de kiloene er prisen for å leve et godt liv, og være der for ungene mine, betaler jeg med glede! Vi får være fine nok, som vi er❤

Skrevet

Går opp og ned mellom 50.5 og 53 ca.

Anonymkode: 38c1b...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...