Gå til innhold

Noen som har grønne vegger i stua?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

081013 skrev (57 minutter siden):

Antikk grønn

Veldig fin 😍 men tror den blir for lys. Vi må nok møtes på midten. Han vil ha en veldig mørk, husker ikke navn. Mens jeg kunne tenke meg noe helt annet, men om det skal være grønt er det lys eller medium, ikke granbar-grønt. Så tenker vi blir enige om jeg finner en middels 😊😊

Anonymkode: 9b774...654

Annonse

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Vi har green harmony. Elsker den, men er kanskje ikke så grønn som mannen ønsker?

Anonymkode: 0b742...92f

Nei det er den ikke, men den er noe jeg kan leve med. Faktisk veldig fin 😁 Han får ikke bestemme, det får heller ikke jeg. Har sagt nei til den mørkegrønne han ønsker, men vil gjerne finne en mellomtone som han synes er fin. Skal se litt mer på denne. 

Kan jeg spørre hvilken farge dere har på sofa og gardiner? Synes det virker så vanskelig å få et fint når jeg synes fargen er så uvant. Sofaen vår er grå (medium-mørk). Og den er ganske ny, så bytter ikke.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hva med blågrønn, som tender green eller soft teal/dark teal?

Anonymkode: 6f43e...1b1

Soft teal var skikkelig fin 😁 dark ble for mørk, mer soveromsfarge føler jeg 😊 takk! 😊

Har også en venninne som har farget stua i cityscape, de ble kjempefint! iconic er også ganske fin. Disse ligner litt på soft mint og minty breeze, som også er grønne i fargen. Anbefaler jotun sin inspirasjonsblogg, der er det mange gode tips å få:-) 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har også en venninne som har farget stua i cityscape, de ble kjempefint! iconic er også ganske fin. Disse ligner litt på soft mint og minty breeze, som også er grønne i fargen. Anbefaler jotun sin inspirasjonsblogg, der er det mange gode tips å få:-) 

Cityscape var fin 😍 de andre blir for lyse, mintaktige. Takk, skal se om jeg finner den 👌😁

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Soft teal var skikkelig fin 😁 dark ble for mørk, mer soveromsfarge føler jeg 😊 takk! 😊

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei det er den ikke, men den er noe jeg kan leve med. Faktisk veldig fin 😁 Han får ikke bestemme, det får heller ikke jeg. Har sagt nei til den mørkegrønne han ønsker, men vil gjerne finne en mellomtone som han synes er fin. Skal se litt mer på denne. 

Kan jeg spørre hvilken farge dere har på sofa og gardiner? Synes det virker så vanskelig å få et fint når jeg synes fargen er så uvant. Sofaen vår er grå (medium-mørk). Og den er ganske ny, så bytter ikke.

Fine farger er grå/greige, og tilbehøret jeg liker til er sort, skandinavisk dvs eik og lyse farger eller motsatt. Dempet sort eller lignende. Og gulltoner. Synes mye passer av interiør og ønsker meg en mørkere grå sofa her selv.  men det vanskeligste var gardiner ja. Har hatt mørkere grå og rust/oransje

Anonymkode: 0b742...92f

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...