Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #26 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Man vet jo hva som er normal syklus på interaksjon med de enkelte. Uansett hvor sjelden eller ofte det skjer. Slutter den ene å ta kontakt vil man jo merke det. Hvis ikke er man virkelig ikke særlig engasjert i denne vennen altså. Men forstår jo at folk er mer kyniske og ikke eget bryr seg så mye. De er nyttige når man vil noe, utenom det er det ikke så farlig med dem. Anonymkode: 0cc3b...02f Jeg tror at det siste der stemmer dessverre. Anonymkode: 54e1d...a62
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #27 Skrevet 25. november 2021 Driver med lagidrett, og vil si jentene på laget er mine venner. Treffer de to ganger i uken. Likevel er det ikke alle der jeg bare kan ringe. Ellers har jeg tre venner jeg kan ringe uansett hva og når, samt "kjærringklubb" på åtte stk. som jeg treffer jevnlig. Anonymkode: d8bb2...ad2
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #28 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (På 25.11.2021 den 12.50): Det høres ikke ut som du er noen særlig god eller nær venn med noen av disse da? Om du ikke engang merker om de blir borte? Virker som du bruker DEM for å fylle dine behov, og driter litt i dem? De er der for å dekke ditt behov der og da liksom. Anonymkode: 0cc3b...02f Ikke alle er like viktige, nei. Hva var uklart med det jeg skrev? Fikk du inntrykk av at jeg har 40 bestevenner som alle tar like stor plass, eller sto det noe om at hver relasjon var ulik? Klart venner dekker mitt behov der og da. Og mitt selskap dekker noen andres behov, ellers hadde de nok ikke brukt tida si på å møte meg. Anonymkode: b0ff0...7b5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #29 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (På 25.11.2021 den 13.10): Haha, det er jo ikke jeg som er kjip her! Jeg har oversikt over mine venner, og vil såklart legge merke til det om det blir stille fra en av dem. Greier man ikke "se" sine venner har man for mange, evt er de ikke egentlig venner, men bekjente. Dem har man jo mange fler av, og ikke like oversikt over. Du tenker at en du ser på som en venn er en god venn om hun ikke legger merke til at du ikke lenger tar kontakt og dere dermed ikke har kontakt mer? Anonymkode: 0cc3b...02f Eller snu på det: er du selv en god venn hvis du gir en venninne «radio silence» for å teste om hun merker det? Da er du jo psycho. Anonymkode: b0ff0...7b5
Anonym bruker Skrevet 26. november 2021 #30 Skrevet 26. november 2021 Anonym bruker skrev (På 25.11.2021 den 13.45): Men forstår jo at folk er mer kyniske og ikke eget bryr seg så mye. De er nyttige når man vil noe, utenom det er det ikke så farlig med dem. Anonymkode: 0cc3b...02f Så du mener at jeg, som tydeligvis har mye større nettverk og mye mer sosial kontakt en Mrs. Bitterfitte 02f er kynisk? …vel … the proof of the pudding og alt det det. Hvis du ikke er sjalu, dømmende og forutinntatt så får du nok mange venner etter hvert. Se bare på meg. Ta modell av det. Anonymkode: b0ff0...7b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå