Syngensang Skrevet 24. november 2021 #26 Skrevet 24. november 2021 Det har eg igrunn aldri tenkt over, så då tenkjer eg nok ikkje så mykje verken godt eller gale om dei som ofte byter profilbilde på fb. ( dei som legg ut trynet sitt i triste ettertenksom uttrykk på instsgramhistorie kvar dag har eg derimot tenkt ganske mykje om..)
Hot Midget ! Skrevet 24. november 2021 #27 Skrevet 24. november 2021 Jeg skifter bilde hver time, rett og slett fordi jeg er for pen til å ikke deles 😄
smurfis Skrevet 24. november 2021 #28 Skrevet 24. november 2021 (endret) Jeg legger aldri ut selfier eller bilder med filter, men om noen tar et skikkelig fint bilde av meg så er muligheten stor for at det blir brukt som profilbilde frem til det neste blinkskuddet altså. Når jeg får mange likes og kommentarer så innrømmer jeg glatt at jeg digger det, jeg liker den oppmerksomheten jeg😅 Jeg er har ikke dårlig selvtillit eller er innbilsk, men det gir meg en liten boost😅 Kanskje jeg bytter profilbilde sånn ca 4-5 ganger i året Er det så gæærnt da? Endret 24. november 2021 av smurfis
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #29 Skrevet 24. november 2021 Spesielt dersom det er oftes og de er godt voksen. Anonymkode: f0445...2e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå