Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #1 Skrevet 23. november 2021 Og hvordan stabilisere magen? Føler meg som en hovedrolleinnehaver i Doktor Proktor. Jeg er dårlig på å huske å drikke vann, har hjemmekontor med en times tur i skogen daglig men ellers lite aktivitet. Kan det ha noe å si? Merker også at magen reagerer umiddelbart hvis jeg blir engstelig/ stresset. Da løper jeg rett på do IBS? Noe å gjøre? Lege kanskje? Har bare erfaring med at leger ikke kan gjøre så mye med diffuse mageproblemer.. Anonymkode: 246b5...b17
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #2 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Og hvordan stabilisere magen? Føler meg som en hovedrolleinnehaver i Doktor Proktor. Jeg er dårlig på å huske å drikke vann, har hjemmekontor med en times tur i skogen daglig men ellers lite aktivitet. Kan det ha noe å si? Merker også at magen reagerer umiddelbart hvis jeg blir engstelig/ stresset. Da løper jeg rett på do IBS? Noe å gjøre? Lege kanskje? Har bare erfaring med at leger ikke kan gjøre så mye med diffuse mageproblemer.. Anonymkode: 246b5...b17 Sjekk ut fodmap. Mulig du må kutte ut enkelte matvarer. Jeg har fått et nytt liv (og som bonus gått ned 15 kilo). Anonymkode: 39e75...dd2
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #3 Skrevet 23. november 2021 Det er normalt å ha huft i magen og prumpe 10-20 ganger om dagen. Anonymkode: e5311...4ad
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #4 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Sjekk ut fodmap. Mulig du må kutte ut enkelte matvarer. Jeg har fått et nytt liv (og som bonus gått ned 15 kilo). Anonymkode: 39e75...dd2 Ja, jeg har boken liggende her, og er klar til å sette meg inn i det. Hvilke matvarer måtte du kutte? HI Anonymkode: 246b5...b17
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er normalt å ha huft i magen og prumpe 10-20 ganger om dagen. Anonymkode: e5311...4ad Jeg prumper til tider konstant. Hadde ikke reagert om det var 10-20 ganger i løpet av dagen. Takk Gud for hjemmekontor 😱😂😱😂 HI Anonymkode: 246b5...b17
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #6 Skrevet 23. november 2021 Tygger du tyggis? Mange svelger luft uten å merke det når de tygger tyggis, og får luft i magen av det. Selv tåler jeg ikke hvetemel så godt, så spiser jeg mye brød, bakerivarer, får jeg mye luft i magen. Anonymkode: efd17...ca1
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #7 Skrevet 23. november 2021 Melk gjør meg oppblåst. Anonymkode: 103aa...f2b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #8 Skrevet 23. november 2021 Er du en munnpuster, er du mye tett, snufser du mye, svelger du mye luft? Alle de her tingene gjør meg oppblåst. Anonymkode: 67f5c...6d5
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #9 Skrevet 23. november 2021 Brødet har nok skylda. Nordmenn spiser enorme mengder brød, og det fjertes hele tiden. Jeg ble sjokkert over mengden på fjertingen da jeg flyttet hit. Så jeg hadde kuttet ned på brød og sett an resultater før man går drastisk til verks og kutter ut en rekke andre matvarer. Anonymkode: 63eac...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå