Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #26 Skrevet 23. november 2021 Jeg har valgt et liv uten sukker ❤ Har heller ikke behov for å smake på alle julekaker jeg lager med barna ❤ Men barna mine er bevisste på sukker, men spiser akkurat hva de vil❤🙏 Anonymkode: 7f754...429
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #27 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvordan tørker du gråpærer? Anonymkode: ac859...0c3 Jeg vasker dem, skjærer i ganske tynne skiver og legger i sopptørkeren. Tar noen timer før de er gjennomtørket, men smaker veødig godt. Andre mofne pærer kan også brukes, men det blir mye mer og bedre smak med gråpærer. Anonymkode: 8dcff...7a4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #28 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg vasker dem, skjærer i ganske tynne skiver og legger i sopptørkeren. Tar noen timer før de er gjennomtørket, men smaker veødig godt. Andre mofne pærer kan også brukes, men det blir mye mer og bedre smak med gråpærer. Anonymkode: 8dcff...7a4 Høres superlekkert ut. Tror jeg må skaffe meg en sånn sopptørker. Anonymkode: ac859...0c3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #29 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har valgt et liv uten sukker ❤ Har heller ikke behov for å smake på alle julekaker jeg lager med barna ❤ Men barna mine er bevisste på sukker, men spiser akkurat hva de vil❤🙏 Anonymkode: 7f754...429 Jeg ser for meg at jeg må bake det pepperkakehuset uansett, det er tradisjon, men man behøver jo ikke spise av det. Anonymkode: ac859...0c3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #30 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Høres superlekkert ut. Tror jeg må skaffe meg en sånn sopptørker. Anonymkode: ac859...0c3 Du kan bruke stekovnen også. Bare sett den på varmluft og temperatur under 60 grader og sett ovnsdren på gløtt så du blir kvitt fuktigheten. En tresleiv i sprekken er fint for å holde den åpen. (Lukket dør gir grøt) Anonymkode: 8dcff...7a4
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #31 Skrevet 24. november 2021 Kira skrev (På 23.11.2021 den 9.51): Vi spiser mye ost og kjeks i julen. Lager deilige fat som hele familien koser seg med. Kan like gjerne sette frem det til julefilmen som godteri og snacks. Vi synes også det er godt med grønnsaker og dipp. Ikke veldig julestemning over det, men man kan lage det litt mer spennende enn til hverdags. Det er like mye kcal i Ritz feks som chips så man lurer seg selv om det er kaloriene man tenker på. Anonymkode: c781a...a9f
Kira Skrevet 24. november 2021 #32 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er like mye kcal i Ritz feks som chips så man lurer seg selv om det er kaloriene man tenker på. Anonymkode: c781a...a9f HI spurte ikke om kalorier, og jeg svarte i henhold til spørsmålet om sukker.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #33 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det er like mye kcal i Ritz feks som chips så man lurer seg selv om det er kaloriene man tenker på. Anonymkode: c781a...a9f Dere som svarer sånn, altså du og hun på første side som snakker om vektnedgang og kalorier. Leser dere ikke innlegget før dere svarer? Anonymkode: d6a7e...f01
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #34 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Dere som svarer sånn, altså du og hun på første side som snakker om vektnedgang og kalorier. Leser dere ikke innlegget før dere svarer? Anonymkode: d6a7e...f01 Folk tenker logisk. Hvis HI ikke ønsker å spise sukker på grunn av sykdom som diabetes, vil det være nytteløst å spørre her, da må hun til legen. Hvis hun ikke ønsker å spise sukker på grunn av kalorier eller karbohydrater, vil ting som fruktsukker ha cirka samme effekt som raffinert sukker, og nøtter og lignende vil muligens ha flere kalorier. Anonymkode: 6b2ac...cfc
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #35 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Folk tenker logisk. Hvis HI ikke ønsker å spise sukker på grunn av sykdom som diabetes, vil det være nytteløst å spørre her, da må hun til legen. Hvis hun ikke ønsker å spise sukker på grunn av kalorier eller karbohydrater, vil ting som fruktsukker ha cirka samme effekt som raffinert sukker, og nøtter og lignende vil muligens ha flere kalorier. Anonymkode: 6b2ac...cfc Det er ikke logikk i det hele tatt. Det er spekulasjoner. Det spiller ingen rolle hvorfor. Anonymkode: d6a7e...f01
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #36 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Folk tenker logisk. Hvis HI ikke ønsker å spise sukker på grunn av sykdom som diabetes, vil det være nytteløst å spørre her, da må hun til legen. Hvis hun ikke ønsker å spise sukker på grunn av kalorier eller karbohydrater, vil ting som fruktsukker ha cirka samme effekt som raffinert sukker, og nøtter og lignende vil muligens ha flere kalorier. Anonymkode: 6b2ac...cfc Så du kan ikke se for deg en eneste annen «logisk» grunn til at noen vil holde seg unna tilsatt raffinert sukker i matvarer? Det er kun diabetes og slanking som er logiske grunner? Ingen av disse gjelder meg, og tråden handler heller ikke om grunnene, men om oppskriftene. Keep them coming, folkens, dette er gull!! Anonymkode: ac859...0c3
Anonym bruker Skrevet 24. november 2021 #37 Skrevet 24. november 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Folk tenker logisk. Hvis HI ikke ønsker å spise sukker på grunn av sykdom som diabetes, vil det være nytteløst å spørre her, da må hun til legen. Hvis hun ikke ønsker å spise sukker på grunn av kalorier eller karbohydrater, vil ting som fruktsukker ha cirka samme effekt som raffinert sukker, og nøtter og lignende vil muligens ha flere kalorier. Anonymkode: 6b2ac...cfc Herregud, er det ikke bare å svare på det hun spør om. Ikke lage seg alskens egne scenarioer. Anonymkode: 3c2a1...587
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #38 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (På 23.11.2021 den 2.48): Ristede nøtter med salt eller krydder er godt. Anonymkode: 3c2a1...587 Har du ristet nøtter selv? Jeg lurer på å lage en kombinasjon der mandlene ristes med kanel og chili. Anonymkode: ac859...0c3
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #39 Skrevet 25. november 2021 Anonym bruker skrev (På 24.11.2021 den 1.36): Jeg ser for meg at jeg må bake det pepperkakehuset uansett, det er tradisjon, men man behøver jo ikke spise av det. Anonymkode: ac859...0c3 Helt riktig. Jeg baker alle slag, men gjester og barn får spise om de ønsker❤ Anonymkode: 7f754...429
Anonym bruker Skrevet 25. november 2021 #40 Skrevet 25. november 2021 Jeg er ikke HI men jeg holder meg også unna raffinert sukker. Ikke på pga av vekt men pga en kronisk sykdom som blir verre ved inntak av feks sukker. Mange flotte tips her ♥ Anonymkode: 53c37...6a3
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #41 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (På 25.11.2021 den 9.56): Jeg er ikke HI men jeg holder meg også unna raffinert sukker. Ikke på pga av vekt men pga en kronisk sykdom som blir verre ved inntak av feks sukker. Mange flotte tips her ♥ Anonymkode: 53c37...6a3 Der er mange gode grunner til å unngå sukker! Jeg tåler det dårlig, og har bare bestemt meg for å leve sånn som det er best for meg. Så får folk bare fortsette å spekulere på om det er slanking eller diabetes som driver meg… 🙄 Anonymkode: ac859...0c3
TinaK 1990 Skrevet 27. november 2021 #42 Skrevet 27. november 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Der er mange gode grunner til å unngå sukker! Jeg tåler det dårlig, og har bare bestemt meg for å leve sånn som det er best for meg. Så får folk bare fortsette å spekulere på om det er slanking eller diabetes som driver meg… 🙄 Anonymkode: ac859...0c3 Synes du er fornuftig!
Anonym bruker Skrevet 27. november 2021 #43 Skrevet 27. november 2021 Saltbakte mandler er godt. Anonymkode: a2eb9...328
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #44 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (På 25.11.2021 den 2.11): Har du ristet nøtter selv? Jeg lurer på å lage en kombinasjon der mandlene ristes med kanel og chili. Anonymkode: ac859...0c3 Nei, desverre så er jeg bedre til å spise de enn å lage. Har fått av en tidligere kollega flere ganger. Chili og kanel høres spennende ut 😊 Oppdater gjerne her, så kanskje jeg må prøve selv og 😁 Anonymkode: 3c2a1...587
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #45 Skrevet 29. november 2021 Sjekk bloggen "fett og forstand". De lager sjukt mye sukkerfritt men godt. Anonymkode: d6b62...4f0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #46 Skrevet 29. november 2021 Hvorfor setter dere likhetstegn mellom kos og det å spise noe? Nøtter og mandler inneholder utrolig mye kalorier. Spis til måltidene, kjør noen dager med periodisk faste, drikk vann og dropp å spise mens du gjør noe annet som å se på TV. Da spiser du bare mer. Det er også noe som heter «If it ain’t there you can’t eat it». Man må velge. Skal du være slank kan du ikke spise alt du vil ha. Hvis du insisterer på å spise det du har lyst på kan du ikke forvente å være slank. Anonymkode: 2e45f...047
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #47 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor setter dere likhetstegn mellom kos og det å spise noe? Nøtter og mandler inneholder utrolig mye kalorier. Spis til måltidene, kjør noen dager med periodisk faste, drikk vann og dropp å spise mens du gjør noe annet som å se på TV. Da spiser du bare mer. Det er også noe som heter «If it ain’t there you can’t eat it». Man må velge. Skal du være slank kan du ikke spise alt du vil ha. Hvis du insisterer på å spise det du har lyst på kan du ikke forvente å være slank. Anonymkode: 2e45f...047 Hvorfor skal hi deive med periodisk faste???? Hvorfor tror du at det å kutte ut sukker automatisk har med vekt å gjøre? Har du i det hele tatt lest tråden???? Anonymkode: 3c2a1...587
Anonym bruker Skrevet 29. november 2021 #48 Skrevet 29. november 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor setter dere likhetstegn mellom kos og det å spise noe? Nøtter og mandler inneholder utrolig mye kalorier. Spis til måltidene, kjør noen dager med periodisk faste, drikk vann og dropp å spise mens du gjør noe annet som å se på TV. Da spiser du bare mer. Det er også noe som heter «If it ain’t there you can’t eat it». Man må velge. Skal du være slank kan du ikke spise alt du vil ha. Hvis du insisterer på å spise det du har lyst på kan du ikke forvente å være slank. Anonymkode: 2e45f...047 Jeg slanker meg ikke. Og jeg har tenkt å feire jul som et normalt menneske, ikke som en galning som faster og drikker vann i stedet for å feire! Herregud…. 😳 Anonymkode: ac859...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå