Gå til innhold

Svinesund eller Charlottenberg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du skal på systembolaget må du i så fall kjøre til Strømstad også, det er ikke på Svinesund. Ca 10-15 min ekstra. Jeg er ikke så godt kjent på Charlottenberg. Men er ofte i Strømstad, som ligger nydelig til ved kysten. 

Anbefaler å sette av et par timer til tur ved sjøen. Handle i Strømstad først, og til sist ta en tur innom Nordby. Det er noen gode butikker på Nordby, men det er akkurat så utrivelig som er stort, fullt kjøpesenter kan bli. 

Anonymkode: d3f14...d0a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hvis du skal på systembolaget må du i så fall kjøre til Strømstad også, det er ikke på Svinesund. Ca 10-15 min ekstra. Jeg er ikke så godt kjent på Charlottenberg. Men er ofte i Strømstad, som ligger nydelig til ved kysten. 

Anbefaler å sette av et par timer til tur ved sjøen. Handle i Strømstad først, og til sist ta en tur innom Nordby. Det er noen gode butikker på Nordby, men det er akkurat så utrivelig som er stort, fullt kjøpesenter kan bli. 

Anonymkode: d3f14...d0a

Så, Nordby senter ligger ved Svinesund? 

Anonymkode: d3ced...abb

Annonse

KellyTaylor skrev (8 timer siden):

Kommer helt an på hvor i landet dere reiser i fra. Her brukes Strømstad og Nordby kjøpesenter slittig siden det er den korteste veien.

Kjører fra Oslo. Er Nordby kjøpesenter et senter med mange butikker?

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Kjører fra Oslo. Er Nordby kjøpesenter et senter med mange butikker?

Ja det er endel der. To etasjer så og si. Noen ble nedlagt under corona,  mens andre har kommet til. 

Sjekk hjemmesiden deres for hvilke butikker☺

Jeg synes Nordby senteret er bedre enn senteret i Charlottenberg. Hvis man kun skal handle mat er det litt hipp som happ, men hvis man ønsker å gå i andre type butikker anbefaler jeg Nordby. Det er også bedre vei fra Oslo til Nordby enn hvis du må kjøre via Kongsvinger og videre til Charlottenberg. 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så, Nordby senter ligger ved Svinesund? 

Nordby og Svinesund er to forskjellige steder, men tar ca 5  min med bil mellom de. På Nordby har de Nordby kjøpesenter, mens på Svinesund er det mer som et handelsområde. 

Anonymkode: 13931...844

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...