Gå til innhold

Har dere noe kjekt dere gleder dere til denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv vil jeg prøve å fange opp de små ting i hverdagen + møte en venninne til mat og prat en ettermiddag. 

Anonymkode: 7695a...094

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal se håndballjentene i Intersport cup til helgen. Det gleder jeg meg veldig til. Ellers skal jeg trene idretten min og treffe en venninne. 

Anonymkode: 7577d...bb9

Skrevet

Thanksgiving 

Anonymkode: 5a180...1dc

Skrevet

Sitte en halv dag på sykehuset med sønnen. Mange koselige samtaler da

Anonymkode: 12ff7...d29

Skrevet

På Onsdag kommer det en barnejulefilm på Netflix,så skal jeg,sønnen min og kjæresten min ha filmkveld :) Med julekaker og julebrus. Det blir koselig så det ser jeg frem til :) Sønnen min synes det er ekstra kjekt siden kjæresten min kommer,som han ser veldig opp til.

Anonymkode: 8ce34...c01

Skrevet

Kurs etterfulgt av shopping i en annen by i morgen. 
Bursdagsselskap for en liten kompis på onsdag, det er jeg med som følge. 
Nissemarsj på torsdag. 
Og, hurra, første advent på søndag. 

Anonymkode: a3d5b...491

Skrevet

Se ballettforestillingen til jentungen i kulturhuset. Det gledes veldig siden den årlige forestillingen ble avlyst i fjor pga. pandemien. 

Skrevet

Jeg skal til en venninne for å skravle og spise lunsj, i tillegg skal mannen og jeg kjøre til Sverige for å handle en kveld. Deilig med langtur uten unger i bilen ☺️

Anonymkode: a813f...62a

Skrevet

Ny time på kulturskolen, morsomt å være voksen nybegynner på instrument :)

Anonymkode: dbf79...118

Skrevet

Thanksgiving med familien på torsdag, og julebord med gjengen på fredag. 
Kanskje bake litt pepperkaker ila helgen. 

Anonymkode: ae577...9a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

På Onsdag kommer det en barnejulefilm på Netflix,så skal jeg,sønnen min og kjæresten min ha filmkveld :) Med julekaker og julebrus. Det blir koselig så det ser jeg frem til :) Sønnen min synes det er ekstra kjekt siden kjæresten min kommer,som han ser veldig opp til.

Hva heter filmen?

Anonymkode: 760eb...c1a

Skrevet

Har fri resten av uken, og skal kose meg skikkelig med familien! Er så lenge siden jeg har hatt slik langfri. Blir pepperkakebaking, danseoppvisning, trene litt og siste rest av julegavehandelen. Ha en fin uke! 

Anonymkode: ced44...11c

Skrevet

2 dagers konferanse, godt med avbrekk fra jobb

Besøk til oldemor idag med et av oldebarna. 

Fri på fredag, skal ta med barna på Leos, julebord på lørdag og 1 søndag I advent på søndag🥰

Anonymkode: dbb84...663

Skrevet

Skal på en jobbreise på torsdag, til et bransjetreff. Morsomme arbeidsoppgaver underveis og mange morsomme mennesker å møte.

Anonymkode: 3eef1...0e7

Skrevet

Kjekt å lese! 

Ha en fin fin uke! 

Anonymkode: 7695a...094

Skrevet

Mannen kommer hjem fra Nordsjøen. 

Anonymkode: c1d5e...40d

Skrevet

I kveld skal jeg sitte å hjelpe minstemann med å skrive stil. Det vil si ; vi skal lese gamle eventyr sammen for at han skal få inspirasjon til å skrive eventyr . Han ba om det selv og det satte jeg veldig pris på. Blir veldig koselig og disker opp med boller og kakao😊

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

I kveld skal jeg sitte å hjelpe minstemann med å skrive stil. Det vil si ; vi skal lese gamle eventyr sammen for at han skal få inspirasjon til å skrive eventyr . Han ba om det selv og det satte jeg veldig pris på. Blir veldig koselig og disker opp med boller og kakao😊

Høres veldig koselig ut😊

Skrevet

På lørdag skal jeg og min flunka nye kjæreste til Oslo og gå i julegata og spise, gleder meg så jeg ikke får sagt hvor mye en gang. Nesten fire år som singel og et bedritent forhold før det, endelig har jeg møtt noen som liker MEG. Da kunne vi i grunnen gjort hva som helst 😂

Anonymkode: 4c8ac...4ec

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvilken film kommer?

Anonymkode: 7a500...323

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken film kommer?

Beklager, skulle lest hele tråden først!

Skrevet

Korøvelse! Vi øver julesanger nå, og det er den fineste tida i koråret. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Høres veldig koselig ut😊

Gleder meg ja😊

Skrevet

Vi får nøklene til nye huset vårt 😃🥳

Anonymkode: 9905a...59f

Skrevet

Hente og bringe ungdomer pluss kjøretrening med 17 åringen. Det er veldig hyggelig.

Felles middager med mannen hver dag og å se en episode av en morsom serie sammen etterpå.

Et morsomt kurs.

Sjakk og vintersport på tv i helgen.

Snakke med en venninne på telefonen.

Sove lenge på søndag.

Handle julegaver på lørdag.

Anonymkode: be3e1...163

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...