Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #26 Skrevet 24. juni 2022 https://www.ifinnmark.no/olai-5-ble-avvist-pa-legevakten-og-endte-opp-i-livsfare-legen-sa-jeg-matte-slutte-a-lese-pa-nettet/f/5-81-1608452 Hei husker dere meg😊 Tusen takk for hjelpen jeg fikk her inne. Vi valgte å stå fram med historien vår siden det var så mye som sviktet. Anonymkode: be037...e58
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2022 #27 Skrevet 24. juni 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): https://www.ifinnmark.no/olai-5-ble-avvist-pa-legevakten-og-endte-opp-i-livsfare-legen-sa-jeg-matte-slutte-a-lese-pa-nettet/f/5-81-1608452 Hei husker dere meg😊 Tusen takk for hjelpen jeg fikk her inne. Vi valgte å stå fram med historien vår siden det var så mye som sviktet. Anonymkode: be037...e58 Får ikke lest artikkelen da det er betalingsmur😕 Men, dette er virkelig noe av set verste jeg har hørt. Hvordan endte klagen? Og går det bra med barnet ditt? Anonymkode: 0316a...e77
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #28 Skrevet 25. juni 2022 Husker deg veldig godt, og tenkte fælt på deg. Inderlig godt at dette gikk bra. Håper legene og de andre som avviste dere, får en advarsel. Skammelig å avvise et alvorlig sykt barn. Anonymkode: 07d1c...165
Himmel og hav Skrevet 25. juni 2022 #29 Skrevet 25. juni 2022 Husker deg og denne tråden veldig godt. Glad for at det går bra med gutten og fint at dette løftes fra i lyset og at legevakta får en smekk. Kjenner personlig en som var gjennom noe av det samme med sitt barn.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2022 #30 Skrevet 25. juni 2022 Så godt å høre at det går bra med dere nå. Veldig bra at dere tok dette videre og også at dere har valgt å stå frem med saken. Dessverre er ikke dette bare unntaksvis, lignende skjer hele tiden, både med diabetes og andre diagnoser. Det er mye vanskeligere å bagatellisere slike historier når noen står frem slik dere har gjort. Masse lykke til videre Anonymkode: 3f117...074
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #31 Skrevet 27. juni 2022 Litt usikker på om du har lov å legge ut en hel artikkel slik du nå gjør, HI. Men jeg er likevel glad for at jeg fikk lese den. All ære til dere som klaget dette inn og har stått frem med saken, for det er krevende når man står i en slik situasjon. Din sønns sak viser så tydelig svikten i systemet, og dessverre er ikke dette unormale hendelser, hverken med barn eller voksne/eldre. Vi trenger at folk bli oppmerksomme på slike saker - så takk for at dere har løftet saken! Lykke til videre Anonymkode: 3f117...074
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2022 #32 Skrevet 27. juni 2022 Husker tråden godt. Jeg har svart deg tidligere i tråden. Tusen takk for oppdatering. Godt å høre at det gikk bra med gutten. Flott at dere har klaget og at de har funnet avvik. Jeg er sjokkert over at det har sviktet så til de grader på flere steder her. Blodsukkermåling er rimelig standard prosedyre så her skulle alarmen gått med én gang prøven var ferdig analysert. Håper virkelig de involverte har lært noe av dette. Anonymkode: d014e...7cc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2022 #33 Skrevet 28. juni 2022 Å dæven! Dette er jo skandaløst… dere må være ganske sinte nå. Det hadde jeg vært! Anonymkode: 29277...689
Admin Skrevet 28. juni 2022 #34 Skrevet 28. juni 2022 Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett og spørsmål/svar til dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå