Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #1 Skrevet 22. november 2021 Og steder å spise for en familien, ting å se? Anonymkode: 04881...eda
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Thon Hotel Slottsparken har ihvertfall buisnessrom/familierom. Vi skal en tur til Oslo før jul, vi skal spise på pincho Nation. Ikke den største kulinariske opplevelsen, men maten er god og konseptet er morsomt. Sirkustema i restauranten, og man bestiller små retter med mat. For eksempel en liten biff, en liten hamburger osv. En voksen trenger nok 4-6 retter til å bli mett vil jeg tro. Anonymkode: 41bdd...29a
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Cochs pensjonat, rett ved slottsparken. Et budsjettvalg, men er ordentlig sted. Veldig bra beliggenhet. Jeg tror noen av 4-mannsrommene deres har plass til 5. Anonymkode: 801d2...480
Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Det er litt vanskelig å svare på slikt når du ikke sier noe om alder på barn og familiens interesser, egentlig. Cochs Pensjonat er en bra anbefaling for rimelig og bra overnatting, med fin beliggenhet. Jeg har barn på 8 og 12 og bor i Oslo. Mine liker å spise på: Pincho Nation (den på Jernbanetorget er best og presiser ved bestilling at du ikke vil ha bord i kjelleren), Girotondo eller Peloton (pizza), San Francisco Bread Bowl, Sumo sushi i Bjørvika, La Villa på Grønland (nydelig tyrkisk og verdens mest barnevennlige servitører), Johnny Rockets (amerikansk/burger), Oslo Street Food (bubble waffle til dessert er en hit hos de fleste barn), Oriental (kinesisk), Frognerseteren (lang t-banetur, kan kombineres med Holmenkollen eller Roseslottet, nydelig utsikt, fantastisk eplekake), Creperie de Marie (Grünerløkka, pannekakekafe) og Mathallen på Vulken (prøv paiene). Hvis barna sitter pent ved bordet og er store nok til å sette pris på litt avansert mat, er det veldig kult å spise på Nodee Sky med utsideheis til 14. etasje. Ting å se: Ekebergparken, Vigelandsparken, Munch-museet, Botanisk hage/naturhistorisk museum, Verdensparken, Stovnertårnet, Outland... Personlig synes jeg Teknisk museum er litt oppskrytt, i hvert fall om de fremdeles har de dustete koronatiltakene der man ikke får ta på noe av de gøye tingene i underetasjen, men kjemishowet og spaserturen derfra langs Akerselva ned til byen er fin. Anonymkode: dd6e6...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå