Anonym bruker Skrevet 22. november 2021 #26 Skrevet 22. november 2021 Her ser det ut til at de som diskurerer legger ulike betydninge i hva "peronlighet" er. Noen skrive som om det er folks oppførsel, andre som om det er de følelsesmessige årsakene til at folk oppfører seg som de gjør og enda andre som om det er mer fysiske og/eller medføtte egenskaper. Uten å være enig om hva vi egentlig snakker om bøir det bare misforståelser. Anonymkode: 39661...492
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #27 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Det er fullt mulig at jeg er en idiot og du føler behov for å påpeke det )) om du er oppdatert på fagfeltet og jobber innen psykologi, så er det ikke mye talent i mellommenneskelig kommunikasjon, som er litt trist i seg selv… og når det gjelder oppsummeringen på forsking.no og det du skrev, så ligger forskjellen i at du tolker begrepet smalt innen vestlig tradisjon, og jeg tolker det bredere…Ha en fin dag Anonymkode: 9ef42...336 Jeg ville i alle fall ha jobbet litt med å forandre personlighet hvis jeg var deg. For dette var jo bare et riktig atalt og usympatisk svar. Anonymkode: 0e7da...3fb
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #28 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (På 22.11.2021 den 8.36): Det var en stor kontrast. Hvordan skjedde dette, hendte det noe i livet ditt eller har det vært en mer gradvis overgang? Anonymkode: ca112...830 Forandringen kom ganske brått for 10-12 år siden. Hendte ikke noe spesielt da, men jeg begynte å få mye flashback på den tiden Anonymkode: f3c34...ad2
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #29 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg ville i alle fall ha jobbet litt med å forandre personlighet hvis jeg var deg. For dette var jo bare et riktig atalt og usympatisk svar. Anonymkode: 0e7da...3fb Interessant …det var kanskje et atalt svar til en arrogant kommentar fra en person ‘oppdatert på fagfeltet’ tidligere i tråden?...det er alltid rom for å utvikle seg til en bedre versjon, så jeg tar gjerne imot gode råd litt verre med de som slenger nedsettende kommentarer gang på gang uten å stille spørsmål om stilen og måten man kommuniserer med andre mennesker Anonymkode: 9ef42...336
Anonym bruker Skrevet 23. november 2021 #30 Skrevet 23. november 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Interessant …det var kanskje et atalt svar til en arrogant kommentar fra en person ‘oppdatert på fagfeltet’ tidligere i tråden?...det er alltid rom for å utvikle seg til en bedre versjon, så jeg tar gjerne imot gode råd litt verre med de som slenger nedsettende kommentarer gang på gang uten å stille spørsmål om stilen og måten man kommuniserer med andre mennesker Anonymkode: 9ef42...336 Mht arrogante svar, så leder du i denne tråden. Men siden du ikke tror på endring, må du bare forbli sånn. Anonymkode: 0e7da...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå